DieselVegard Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Grei E30 316 selges. Her har du sjansen til å sikre deg en billig bruksbil. Bilen er EUgodkjent til september 2011. Jeg har kjøpt bilen for ikke så lenge siden, så omregistreringen er gratis. Bilen er i meget bra teknisk stand. Ingen ulyder fra hjulopphenget og hele bilen er meget tight og fin. Jeg har montert skinnratt og et sete fra en bil med Mtech 1 pakke (tror jeg). Det som er dårlig med bilen er at det er litt rust. Skjermene foran og hjulbuene bak + kanaler er dårlig. Disse gikk gjennom EU-kontrollen for et drøyt år siden, men jeg tror ikke kanalene går gjennom til høsten. Disse er jo forholdsvis enkle å bytte, men det må gjøres. Det er også ett hull i gulvet foran. Bilen fikk også ny forgasser i fjor. Sachs sportsdempere foran. Ellers er bilen som sagt overraskende tight og fin. Ring meg på 95158905 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Passer det at jeg kommer innom å ser på den i ettermiddag? Kan evt ringe deg, eller sende en SMS når jeg er i nerheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Bare ring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26120945 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 om du fortsatt har den om en måned så henter jeg den muligens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 om du fortsatt har den om en måned så henter jeg den muligens Ja, da mener du at jeg skal ta den av Finn da? Det er jo ganske betryggende det du skriver her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå