martinbmwmkiller Skrevet Oktober 11, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2011 sist jeg prøve å bestille fra gs bildeler fikk jeg tlf at den spoileren der var ute av produskjon fra az snitzher derfor bestilte jeg den fra schmeidemann
martinbmwmkiller Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2011 ny opptatering. har montert led lys til interiøret. 1 på hvær sida av dørene og 1 på vær side av gulvet. har fått ny carbon nyrer, carbon emblemer, strobelys i gult og en del klistremerker. mest stanceworks. har fått solgt de gamle felgene og skal da kjøpe bbs rs 17" kopi fra parts & retards og ha dekk strekk på de + at senteret på felgen skal kanskje bli samma farge som bilen. + kjøpt ventil terninger til hjulene bilder kommer
KrHeLl Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Bilder! Hei, har du mulighet for å kikke under bilen din å se hvilken av bensinrørene som går inn på bensinfilteret? om det er den ytterste eller nest ytterste (i retning mot drivakselen)?
martinbmwmkiller Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 det kan jeg forklare må først titte
martinbmwmkiller Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 da har man sendt bort felgene til fiksing av kantkjørte felger og lakering blank svart blir de med gulldetaljer + montert led lys i dørene og under beinene.så når man åpner døren så lyser beina og bakken bilder kommer
Thewiz Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Pen bil i utgangspunktet. Syns du har litt mye carbon-greier på bilen da, hadde vært penere hvis fronten var litt mer ryddig, syns det blir litt mye. Ellers ser bilen veldig bra ut.
martinbmwmkiller Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 har kjøpt andre øyelokk som skal lakeres i bilens farge og nyrer i ekte carbon
martinbmwmkiller Skrevet November 3, 2011 Forfatter Skrevet November 3, 2011 faen får jo bare error når jeg skal laste ned bilder
kest Skrevet November 4, 2011 Skrevet November 4, 2011 Jeg har problemer med bilder over 2 MB men bilder under 2 MB går det bra med kanskje det er det samme du sliter med
martinbmwmkiller Skrevet November 4, 2011 Forfatter Skrevet November 4, 2011 da har man man montert led lys i dører og beinrom og kjøpt noen på ebay. litt stanceworks klistremerker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå