martinbmwmkiller Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Skrevet Mars 12, 2012 bra det da oki. fint da vet jeg det. fordi jeg tenkte å sende styrenheeten til programering i oslo. de fjærner hastighetspærra, oppdaterer styrenheten sånn at den fungerer optimalt med m50 innsuget og fjærner EWS signalene DME styrenheten.
carlhaakon Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 bra det da oki. fint da vet jeg det. fordi jeg tenkte å sende styrenheeten til programering i oslo. de fjærner hastighetspærra, oppdaterer styrenheten sånn at den fungerer optimalt med m50 innsuget og fjærner EWS signalene DME styrenheten. jepp er det som har blit gjort i denne også får den har M50 innsug osv
martinbmwmkiller Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 bra det da oki. fint da vet jeg det. fordi jeg tenkte å sende styrenheeten til programering i oslo. de fjærner hastighetspærra, oppdaterer styrenheten sånn at den fungerer optimalt med m50 innsuget og fjærner EWS signalene DME styrenheten. jepp er det som har blit gjort i denne også får den har M50 innsug osv oki. få se når de dagene jeg skal sette den oppi, og alt av forstillinga osv er rent å pent og nytt
carlhaakon Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 stemmer, du flytter over alt av understell og motor fra 328?
martinbmwmkiller Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Skrevet Mars 13, 2012 jepp men det skal overhales først før det blir satt på, bak er det bare diffen, drivakslene, mellomakslingen og komplett ekses + manuell kasse som jeg må kjøpe
carlhaakon Skrevet Mars 13, 2012 Skrevet Mars 13, 2012 Høres bra ut veldig morsome biler når du får det oppsettet du har
martinbmwmkiller Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 Da skal man hente 3000k xenon kitt til de gule frontlyktene også fått melding om at felgene kommer om ca 6-7 dager
martinbmwmkiller Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 da fikk man montert på xenon lys 3000k på gule linser ble litt grønne i starten når de varmes opp så blir de gule få se om jeg evnt bytter tilbake normale pærer Kjørte i solnedgangen i sta snart sommer
martinbmwmkiller Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Selger air kompressor med slanger og brakett og reimhjul for 500 kr driver å pusser og lakerer forstillingsdeler;) blir bra dette her driver å lakerer toppdekselet
martinbmwmkiller Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Da fikk man lakert motordekselet bra bra
Anders92 Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Baller på seg til å bli skikkelig bra det her asså! Jeg følger med Godt du er flink med bildeupdates også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå