martinbmwmkiller Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Skrevet Mai 16, 2012 Da har man fått montert og dratt til moment på toppen hydrauliske ventilene står til rens til i morgen. 4 av de hydrauliske ventilene sitter fast :S så får håpe de løsner seg ellers så blir det nye har tilåmed markert strekkboltene med gul merkeringspenn på grunn av at de er montert med moment
martinbmwmkiller Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Da har man bestilt nye hydrauliske ventil løftere til motoren fra kmcams 4 stykk var ødelagt.
Anders92 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Liker hva jeg ser! Planer om å dra mye ut av motoren eller?
martinbmwmkiller Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 takk ja ut av motoren med et annet innsug, oppdatert styrenheeten osv så blir det ca 230 hk og kaaaasnkje en gang i fremtiden en kompressor så da blir det ca 338 hk med orginal innmat. får mer hvis man bytter råder, stempler som er spesielle til kompressor og sterkere ventiler og andre kamaksler. da trur jeg ligger rund 400 hk området
martinbmwmkiller Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 hva syns folka ha de orginale gule motorsport linsene lyktene eller kjøpe nye lykter med angel ayes, og hvite linser og xenon ??
Kimmey Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Behold gule lyktelinser! for min del er jeg lei litt lei av Angel eyes, da alle har dem. Er kulest med originale lykter med noen små modifikasjoner seff. Hvis du skal ha nye lykter med xenon og hvite angel eyes, ville jeg kjøpt CCFL 6000 kelvin Angel eyes på ebay, ZKW lykter fra Koed og 6000K 35W xenonkit fra vvme.com Hadde disse på min og det ble knallbra lys, også i dagslys!
martinbmwmkiller Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Da har man funnet en rå farge bmw min skal bli lakert i den heter vermilionred som du får på de nye bmw
haybimmsen Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Den fargen er fin! Hva driver du med egentlig? Du virker dyktig!
martinbmwmkiller Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 takk. jeg er bilmekaniker, har vært bilmekaniker på bmw i 2 år og nå jobber jeg et annet verksted som ikke driver med bmw men får se om jeg skal skru på den om noen år.
Anders92 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Du bør absolutt beholde gule linselykter! Angeleyes med xenon hører ikke hjemme på e36! Noe mer som har skjedd?
martinbmwmkiller Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 skal beholde de neii venter på lønning + feriepenger på fredag da så da blir det shopping til bmw *styrenheet fra erik viste *328 girkasse + mellomaksel. *hydrauliske ventiler 21 kjøpte først 3 *veske til motor , girkasse, digg osv *kanskje ny cluch. *coilovers forran. nye *og forstillingsdeler *pakning til diffen. *inneskjermer forran. *termostat. *motorbokk foringer. *drivaksler bolter som skrur fast til diffen. *også kjøpe olje kjøler kitt som jeg skal kjøpe seinere * og kanskje kjøpe repsats til intrumentpanelet. begynt å flasse begynner øverst også får se hvor langt jeg kommer med tenke på pengeforbruket har ferie snart i 2 uker så får se om 328 motoren blir plasert i bilen da legger ut såklart bilder ja
martinbmwmkiller Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 Her er værtfall olje kjøler kittet + lokket som får olja til oljekjøleren får kjøpt på ebayy
martinbmwmkiller Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 Da har man bestilt resten av ventil løfterne så blir det styrenheet, girkasse, mellomaksel osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå