martinbmwmkiller Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Skrevet Juni 9, 2012 da var nye motorfester, hardiskive, ny pakning til difflokket og noe skruer bestilt mellomakslingen skal jeg hente på mandag samt bestille girkassa og coilovers og andre små ting
martinbmwmkiller Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Skrevet Juni 11, 2012 da har man kjøpt mellomaksel, lakert og gjordt den strøken betalt for styrenheet takket være erik viste så da kommer den i posten også bestilt 328 kasse fra danmark via schmeidmann kostet litt men da har jeg kassa værtfall
martinbmwmkiller Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 ja et spørsmål må man bytte alle hydrauliske ventilene ? er bare 4 stykk som er harde og resten er myke, men er ikke olje i de ? hjelp anyone ? :S
joakimh Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 nei du må ikkje bytte alle... men det er anbefalt pga di er laget så veldig like og vis du bytter bare et par så kan jeg nesten garantere at en annen ryker om ikkje langt tid og så forsetter det. og siden det er litt jobb og bytte å bytte så bør du bytte alle
martinbmwmkiller Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Da har man fått montert hydrauliske ventilene, kamakslingene og vanos + montert kamakselføler og veivakselføler der jeg måtte lage eget feste fordi de gamle knakk måtte også laget eget verktøy til å låse kamakslingene og verktøy til å flytte på den ene drevet får å montere på vanosen
martinbmwmkiller Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 da var mesteparten på plass, bare noe vacumslanger og ledninger osv så er det bare å vente på girkassa. på begynnelsen av dyse railen kontaktene så er det en kontakt som stikker ut ? hvor skal den ? finner ikke noen ledninger på hvor den skal kobles til ? :S
martinbmwmkiller Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 da har man fått koblet opp alt sammen, montert på ny pakning til bakre svinghjul osv og fått motoren på en rullende pall ikke mye igjen nå nei
haybimmsen Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Dette blir awesome! Kommer vell til å kjenne en del forskjell på denne tenker jeg!
martinbmwmkiller Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 Åååja fra 320 til 328 152 hk til 230 hk kommer til å merkes ja men blir vel kanskje kompressor til den da etterhvært
haybimmsen Skrevet Juni 15, 2012 Skrevet Juni 15, 2012 Åååja fra 320 til 328 152 hk til 230 hk kommer til å merkes ja men blir vel kanskje kompressor til den da etterhvært Liker! Blir 2,8 på meg også når pengane strekker til! blir rått!
Christer Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Den stikka du nevner er til den store runde ventilen bak vanosen mellom toppen og oljefilterhuset, det går ei ledning ut fra den som skal opp i stikka på dyserekka
martinbmwmkiller Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 hva med ledningen som går mot vanos styringen og mot dyserekka da ??
tordah Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 Det er en stikker på enden av ledningsnettet til coilene, regner med at det er denne du snakker om ? der kommer det en kontakt som går til Vanosen
martinbmwmkiller Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 tokk et bilde her. ledningen fra VANOS solenoid ledningen skal hvor ?? har en ledning som er bak oljefilteret som enthen skal gå til vanosen eller er den fra dysegaleriet som skal inn på vanosen ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå