Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 520
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da har man kjøpt mellomaksel, lakert og gjordt den strøken :)

betalt for styrenheet takket være erik viste så da kommer den i posten :) også bestilt 328 kasse fra danmark via schmeidmann :) kostet litt men da har jeg kassa værtfall :)

Skrevet

nei du må ikkje bytte alle... men det er anbefalt pga di er laget så veldig like og vis du bytter bare et par så kan jeg nesten garantere at en annen ryker om ikkje langt tid og så forsetter det. og siden det er litt jobb og bytte å bytte så bør du bytte alle :D

Skrevet

Da har man fått montert hydrauliske ventilene, kamakslingene og vanos :) + montert kamakselføler og veivakselføler der jeg måtte lage eget feste fordi de gamle knakk :) måtte også laget eget verktøy til å låse kamakslingene og verktøy til å flytte på den ene drevet får å montere på vanosen :)

qtk086yaxov3kx5gv6yj.jpg

bxu853603u8a376cfgsi.jpg

Skrevet

da var mesteparten på plass, bare noe vacumslanger og ledninger osv :) så er det bare å vente på girkassa.

på begynnelsen av dyse railen kontaktene så er det en kontakt som stikker ut ? hvor skal den ? finner ikke noen ledninger på hvor den skal kobles til ? :S

umtezaeb1v01lfvzgz9k.jpg

Skrevet
Åååja fra 320 til 328

152 hk til 230 hk kommer til å merkes ja ;) men blir vel kanskje kompressor til den da etterhvært

Liker! Blir 2,8 på meg også når pengane strekker til!:) blir rått!:)

Skrevet

Den stikka du nevner er til den store runde ventilen bak vanosen mellom toppen og oljefilterhuset, det går ei ledning ut fra den som skal opp i stikka på dyserekka :)

Skrevet

Det er en stikker på enden av ledningsnettet til coilene, regner med at det er denne du snakker om ? der kommer det en kontakt som går til Vanosen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...