joakimh Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 på min m50b25 så plugges den ledningen i den ledningen under innsuget (høyre på bilde ditt)
martinbmwmkiller Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 jo takk. men hva er den stikka som kommer fra dysegaleriet skal henn da :S??
joakimh Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 jo takk. men hva er den stikka som kommer fra dysegaleriet skal henn da :S?? hos meg så er det stikket til jording. til den "store" bolten med/på vanosen vis jeg ikke tar helt feil. (kikket veldig fort og har dekselet som skjuler dette på) edit : så at jeg skrev litt utydeligt
martinbmwmkiller Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 da har man fått henten girkassa og kjøpt ny girolje
martinbmwmkiller Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 snart bare å smekke alt på plass mangler bare noe smådeler og i morgen skal jeg hente den nye styrenheeten til motoren
martinbmwmkiller Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Da har man begynt å demontere motor, differensial osv eneste feilen jeg har funnet er at ledningen som går til revers bryteren på girkassa passer ikke fordi jeg har ledningsnett fra automat :S
Kimmey Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Blir bra! hva slags camberjusteringsstag er dette? er ikke GS performance dette?
babjorn Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Blir bra! hva slags camberjusteringsstag er dette? er ikke GS performance dette? Lurer jeg også på,å hvor gammle disse er?Med at det har rustet så mye.
martinbmwmkiller Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 det er gs performance ja 2 år på bilen så blir de sånn men har noen lednings diagram til automat ledningen som går til kassa ? har manuell girkasse med automatic girkasse lednings klomp ? trenger reverse lys ?
martinbmwmkiller Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Dagens gjøremål var. tømme kjølevannsystem, demontere reim og dynamo. fått ut motoren, montert på ny cluch og trykkplate på den nye motoren, montert på girkasse og montert motoren på plass i motorummet så får håpe den starter i morgen da
haybimmsen Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Dagens gjøremål var. tømme kjølevannsystem, demontere reim og dynamo. fått ut motoren, montert på ny cluch og trykkplate på den nye motoren, montert på girkasse og montert motoren på plass i motorummet så får håpe den starter i morgen da [ Bilde ] Video av førstestart, å masse bilder er bestilt!!
martinbmwmkiller Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Skrevet Juni 21, 2012 den starter jo såklart ikke har drivstofftrykk,pumpa er aktiv, men tenning er jeg litt usikker på. prøvde å ta av en coil mens den var plugget i med en plugg til jord for å se om den kom gnist men ikke no da. prøvde en ny coil samme resultatet. men også lurer jeg på om de obd 1 og obd2 ved sikringsboksen de store runde kontaktene. jeg har bare 1 rund kontakt og den til motoren har 2 runde kontakter fra ledningsnettet til m52b28 96 mod. den som står orginalt på har jeg kontakt som går inn men den jeg ikke har har jeg ikke no sted å montere ?? hvet noen hva den er till ?? kan noen hjelpe meeeeg ( skap prøve med diagnose utstyr å se hva feilen kan være
Christer Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Den ekstra stikka som er nesten samme som motorkontakten har ingen betydning, men du bruker ledningsnett og hjerne ? Fra 96 mod ? Det funker særdeles dårlig uten ews
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå