martinbmwmkiller Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 styrenheeten har blitt programert bordt ews signaler osv fra erik viste. fant ut i går at stikka til motorummet som går til karosseri kontakten den store runde, noen av kontaktene går ikke inn i noen hull så må bare få kontakt med de
martinbmwmkiller Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 den får drivstoff, målt at coilene får strøm, lukter at det kommer bensin i sylinderne, prøvd å bytte en veivaksel sensor fra den gamle motoren men er ikke sikker på at den fungerer på den motoren :/
martinbmwmkiller Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 mener du kamakselsensor og veivakselsensor ?
handsome Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Prøv å klipp ledning 7 i motorkontakta, det er startsperre signal til hjernen.. Pass på så den kan skjøtes igjen Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
martinbmwmkiller Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Styrenheeten er blitt programert sånn at den ikke har startsperre system altså ews. Tro meg har prøvd det. Skal først kjøpe veivaksel og kamakselsensorer først også se derifra. Har målt at og ser ut som de sensorene kødder til tenninga
martinbmwmkiller Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 har ikke det nei. får delene i morra
martinbmwmkiller Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 litt fra dagens skruing fått på plass diffen, drivaksler, mellomaksel, forlenga girarmen, montert på varmeskjold og eksos + litt stickerbomb klistremerke på deffuseren bak for morro skyld og montert på kromstusser til orginale 328 eksosen
martinbmwmkiller Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 fikk custom laga skiltplate til frontfangeren
martinbmwmkiller Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 veivaksel og kamakselsensorer har bestilt nye som jeg skal hente i morgen
haybimmsen Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 veivaksel og kamakselsensorer har bestilt nye som jeg skal hente i morgen håpe det gjør susen må fortelle resultat da
martinbmwmkiller Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Skrevet Juni 24, 2012 det skal jeg ja når ikke veivakselsensoren ikke fungerer så vet ikke styrenheeten når den skal tenne og da vil den ikke gi gnisten til tennpluggene. derfor vil den ikke starte eller hvis ikke det hjelper så får jeg hjelp av en på jobben som er god i å feilsøke elektrisk som var villig til å hjelpe i morgen
haybimmsen Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 det skal jeg ja når ikke veivakselsensoren ikke fungerer så vet ikke styrenheeten når den skal tenne og da vil den ikke gi gnisten til tennpluggene. derfor vil den ikke starte eller hvis ikke det hjelper så får jeg hjelp av en på jobben som er god i å feilsøke elektrisk som var villig til å hjelpe i morgen masa litt fordi e prøve å være forberedt til vintern når e skal plukke ut b20 å smekke inn b28:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå