Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

styrenheeten har blitt programert bordt ews signaler osv fra erik viste. fant ut i går at stikka til motorummet som går til karosseri kontakten den store runde, noen av kontaktene går ikke inn i noen hull så må bare få kontakt med de

• Svar 520
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Prøv å klipp ledning 7 i motorkontakta, det er startsperre signal til hjernen.. Pass på så den kan skjøtes igjen :)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Skrevet

Styrenheeten er blitt programert sånn at den ikke har startsperre system altså ews. Tro meg har prøvd det. Skal først kjøpe veivaksel og kamakselsensorer først også se derifra. Har målt at og ser ut som de sensorene kødder til tenninga

Skrevet

litt fra dagens skruing :P fått på plass diffen, drivaksler, mellomaksel, forlenga girarmen, montert på varmeskjold og eksos + litt stickerbomb klistremerke på deffuseren bak for morro skyld ;) og montert på kromstusser til orginale 328 eksosen :D

593fe6gi2nempsnrtldj.jpg

5ro0sa0vikvznfj1fgq7.jpg

0qa5idnog7jrabaohz10.jpg

Skrevet

det skal jeg :) ja når ikke veivakselsensoren ikke fungerer så vet ikke styrenheeten når den skal tenne og da vil den ikke gi gnisten til tennpluggene. derfor vil den ikke starte :P eller hvis ikke det hjelper så får jeg hjelp av en på jobben som er god i å feilsøke elektrisk som var villig til å hjelpe i morgen :)

Skrevet
det skal jeg :) ja når ikke veivakselsensoren ikke fungerer så vet ikke styrenheeten når den skal tenne og da vil den ikke gi gnisten til tennpluggene. derfor vil den ikke starte :P eller hvis ikke det hjelper så får jeg hjelp av en på jobben som er god i å feilsøke elektrisk som var villig til å hjelpe i morgen :)

masa litt fordi e prøve å være forberedt til vintern når e skal plukke ut b20 å smekke inn b28:)

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...