martinbmwmkiller Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Skrevet Juli 15, 2012 ja lurer på noe her. for å få godkjennt motorbytte på biltilsynet må man vise bilen i orginal tilstand med orginale motoren altså 320i ?? any one. eller hjelper det å si at orginal motoren har rast og bilen står på bukker og har stående 328 motor som har tenkt å sette inn ? har liksom satt den inn da
haybimmsen Skrevet Juli 15, 2012 Skrevet Juli 15, 2012 ja lurer på noe her. for å få godkjennt motorbytte på biltilsynet må man vise bilen i orginal tilstand med orginale motoren altså 320i ?? any one. eller hjelper det å si at orginal motoren har rast og bilen står på bukker og har stående 328 motor som har tenkt å sette inn ? har liksom satt den inn da Jeg sendte for 3mnd siden søknad om motorbytte til bt, har ikke hørt noe enda. Men i det svaret skal jeg få vite alt ettersom jeg etterlyste svar ifra dem. Fikk til svar at han kikker på søknaden når han får tida til å svare skikkelig, men at motorbytte ifra b20 til b28 ikke skulle være noe problem. Men måtte tenke på Evt vektøkning.. Utilfra det mener jeg en slipper å vise fram b20 før ombygg.. Kan ta veldig feil..
martinbmwmkiller Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Oki. Si fra når du får din da? så kan jeg sende min
haybimmsen Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Oki. Si fra når du får din da? så kan jeg sende min Japp:) kan få kopi av søknad om du vill:)
martinbmwmkiller Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Hadde vært konge det ^^ ja takk
martinbmwmkiller Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 ja også har jeg lyst til å ha svart taktrekk hva syns folka, får tak i taktrekk brukt med alt for ca 3 laken eller skal jeg trekke om taktrekket + aog b stolpa i alcantara ??
haybimmsen Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 det er mye diggere med svart taktrekk.. jeg synes personlig 3 lappa e dyrt, men e jo tøft når det er orginalt BMW varer liksom, sjøl om alkantara e digg også.. hadde jeg hatt penger- uten tvil e hadda hatt svart taktrekkk:)
martinbmwmkiller Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 tenkte å bestille det neste lønning + annet småting
martinbmwmkiller Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 brukt. ja send deg en eller 2 mailer nettopp. lurer på noe
martinbmwmkiller Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 glemte noen ting som skal gjøres i vinter. skal bytte komplett kanaler med jekkfester, + sikker no innvendig kanaler og gulvet da .
martinbmwmkiller Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 har noen byttet kanaler på e36 coupe før ?
martinbmwmkiller Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Da har man fått nye frontlykter med xenon + diff forsterkning brakett fikk montert på nye lyktene i dag 8000k på kjøre lys og parklysa er 7k skal kjøpe 8000k til fjernlys en annen dag og skal se om jeg rekker å montere på braketten i morra
hypah Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 Hvor handla du lyktene? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå