Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja lurer på noe her. for å få godkjennt motorbytte på biltilsynet må man vise bilen i orginal tilstand med orginale motoren altså 320i ?? any one. eller hjelper det å si at orginal motoren har rast og bilen står på bukker og har stående 328 motor som har tenkt å sette inn ? har liksom satt den inn da :P

• Svar 520
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja lurer på noe her. for å få godkjennt motorbytte på biltilsynet må man vise bilen i orginal tilstand med orginale motoren altså 320i ?? any one. eller hjelper det å si at orginal motoren har rast og bilen står på bukker og har stående 328 motor som har tenkt å sette inn ? har liksom satt den inn da :P

Jeg sendte for 3mnd siden søknad om motorbytte til bt, har ikke hørt noe enda. Men i det svaret skal jeg få vite alt ettersom jeg etterlyste svar ifra dem. Fikk til svar at han kikker på søknaden når han får tida til å svare skikkelig, men at motorbytte ifra b20 til b28 ikke skulle være noe problem. Men måtte tenke på Evt vektøkning.. Utilfra det mener jeg en slipper å vise fram b20 før ombygg.. Kan ta veldig feil..

Skrevet

det er mye diggere med svart taktrekk.. jeg synes personlig 3 lappa e dyrt, men e jo tøft når det er orginalt BMW varer liksom, sjøl om alkantara e digg også.. hadde jeg hatt penger- uten tvil e hadda hatt svart taktrekkk:)

Skrevet

Da har man fått nye frontlykter med xenon + diff forsterkning brakett ;)

fikk montert på nye lyktene i dag :D 8000k på kjøre lys og parklysa er 7k skal kjøpe 8000k til fjernlys en annen dag :) og skal se om jeg rekker å montere på braketten i morra :)

3dilhw70wekfh54eo7ex.jpg

qngrvj6doujgcwfr27c2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...