advannor Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 ja lurer på noe her. for å få godkjennt motorbytte på biltilsynet må man vise bilen i orginal tilstand med orginale motoren altså 320i ?? any one. eller hjelper det å si at orginal motoren har rast og bilen står på bukker og har stående 328 motor som har tenkt å sette inn ? har liksom satt den inn da Sett en del har fått det som svar (vise bilen orginal stand) men jeg viste kun donor bil, ikke bilen motoren skulle i
haybimmsen Skrevet Juli 21, 2012 Skrevet Juli 21, 2012 E bra Grym denne nå, å enda grymmere er det som du har pøta under panseret:)
martinbmwmkiller Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 jo takk blir rustsveising i vinter og overhaling av forstillinga + det blir helakering av bilen neste sommer har lyst på supercharger kit til motoren da
fizn Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 Få et skikkelig kamera, så vi får sett bilen din! Ser jo ikke detaljer på disse bildene, men tyder at den ser jævla bra ut
martinbmwmkiller Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 jaja skal få ordna det i dag tenkte jeg nja lakken ser nesten ikke så bra ut men
Sturmtiger Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Ser litt bedre ut med xenon, hvor mye kostet frontlysene då? PS: Kan fortsatt se bulken på høyre sideskjerm. :>
martinbmwmkiller Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Kostet noen par dollar på ebay. Jepp vet det er en del på utsiden men det skal tas til sommeren
martinbmwmkiller Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 ja lurer på noe her jeg har veldig høy dyse tikke lyd. når jeg kjører pent så er ikke dyse tikingen så høy men når jeg gir på litt så tikker det som f... har hørt med stetoskop via innsug kanalene at 1 og 6 tikker mest. skal jeg bytte de da eller ? har prøv å helt i bensin dyse rens som skal i tanken osv hjalp ikke så mye
Sturmtiger Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Har du haudraliske løftere som hjelper med å åpne og lukke ventiler? De haudraliske løfterene kan tikke fra dårlig olje, lavt olje nivå, lavt olje trykk eller de er stappa med grums å partikler.
martinbmwmkiller Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 er ikke fra hydrauliske ventilene nei, har hørt med stetoskop og ikke noe som helst tikke lyd der
martinbmwmkiller Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 fant en i usa som hadde det samme problemet så han ba meg å sjekke at eksosmanifolden sitter riktig fast + eksosen + pluggene sitter riktig fast og se om tikingen er der ennå. evnt rense dysene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå