vidar73 Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 har fått tak i carsoft 6.5 til å stille diagnose med...men får fram feilmelding "The diagnostic cable reports : --> Bad communication !" og finner ikke com 1 port Noen som har vært borti dette før??
Remi Berg Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Hvordan har du koblet til kabelen? Via Com port, PCMCIA Com Port eller USB-Com?
vidar73 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 har koblet gjennomm usb port.med usb adapter...har en anelse om at det er der feilen ligger.men vet andre har fått det til å virke uansett.
Remi Berg Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Etter å ha installert driveren til USB-COM adapteren må du gå inn i maskinvareinnstillingene og sette USB-COM adapteren til COM port 1. Du må deretter bruke samme USB port på maskinen hver gang du skal bruke carsoft.
vidar73 Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 oki:-)....har du en rask veiledning får hvordan jeg gjør det:-) har windows vista
mspec Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 har ganske nylig plagdes utta helvett* med CS,deriblandt den meldinga der!! etter mye frem å tilbake fant jeg tilslutt ut av d Jeg har vista på min pc,men den ga jeg opp da det bare ble feilmeldinger etter feilmeldinger under innstallasjonen + at det er "ubekreftet" om det fungerer på vista(noe jeg tviler på). Jeg endte tilslutt opp med å innstallere dette på fruens pc som har XP og da kom jeg meg iaf inn til selve diagnosen. MEN så kom neste problem igjen..Com porten må du inn i enhetsbehandling å endre på.der er det listet feks com port 1-15 hvor en av disse er usb tingen din.denne må du endre til com port 1,og velge com port 1 på selve carsoft programmet
F10 Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Noen "USB til serie adapter" greier ikke retursignalene. Jeg putta inn et PC-kort med serieport og alt var i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå