BMWBenny Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Skulle hatt eksos annlegg til min E30 med m52b28. Trenger ifra litt før kat. og ut... hvor er det bra utvalg. har googla litt, men er ikke veldig utvalg... Noen som har noen gode erfaringer? Blir det bråkete med kun en bakpotta som lyddemper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Eisenmann!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Rektig, da skal jeg skjekke opp det:) Men har du 2 lyddempere eller bare bakpotta? Lurer fælt på om det blir for bråkete med kun bakpotte som lyddemper. Men hadde vært allright og bare gjort det sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 youtube det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Det er ikke noe mer enn 1lyddemper på min og det høres ikke værre ut enn orginalt +10%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 hadde kun mellompotte på min 325, e30. gikk ut i 2 stk 2.5" rør bak. grenrør ut fra motor, sebring grenrør og mellomanlegg, ja det bråkte, for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Det er ikke noe mer enn 1lyddemper på min og det høres ikke værre ut enn orginalt +10%. Dvs. Kat+bakpotta, ikke noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 bytter du bare bakpotta så holdet det, når du VIL høre potta så hører du den skikkelig. (ved turtall) er ikke iriterende å kjøre med sånn dagligdags heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå