Gå til innhold

http://www.duplicolor.com/ - for farging av stoff, tips.


winchester
 Share

Anbefalte innlegg

Har snakket med en hel rekke leverandører i dag, bl.a Torshov Tiller, Bilxtra Molde, Bilxtra Ålesund, Tomra Konfeksjon, Handy Tech Norge, Vikebil A/S, Billakkspesialisten A/S og en rekke andre. Flere av de kunne informere meg om at DupliColor Vinyl & Fabric coating ikke ble levert til Norge. Sjekket så til slutt opp igjen med den lokale jernvarehandelen, Sivertsen Fargeriket, og de hadde noe jeg kunne bruke. Har testet det nå, og det ser meget bra ut. Skal få tatt noen bilder av det når vaskemaskinen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med en hel rekke leverandører i dag, bl.a Torshov Tiller, Bilxtra Molde, Bilxtra Ålesund, Tomra Konfeksjon, Handy Tech Norge, Vikebil A/S, Billakkspesialisten A/S og en rekke andre. Flere av de kunne informere meg om at DupliColor Vinyl & Fabric coating ikke ble levert til Norge. Sjekket så til slutt opp igjen med den lokale jernvarehandelen, Sivertsen Fargeriket, og de hadde noe jeg kunne bruke. Har testet det nå, og det ser meget bra ut. Skal få tatt noen bilder av det når vaskemaskinen er ferdig.

Hva er det du har farget ?? og med hva ?

Er meget nysjerig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har farget den bakerste lille delen av gulvteppet som går opp mot baksetet, som en liten test. Har farget med fargestoff man tilsetter vasken, sammen med salt og ett annet stoff. Husker ikke navn i farten, men skal oppdatere etterpå med navn og hele prosedyren. Skal se om jeg får laget en liten Do It Yourself på det, siden det har vært ganske mange tråder om akkurat dette opp gjennom årene ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er samme middelet man farger klær med. Du må ha en ganske stor vaskemaskin, hehe. Jeg har bare farget den bakerste delen av trekket ennå. Skal se om det er plass til hele trekket i vaskemaskinen, visst ikke leverer jeg det inn på bedriften som er i samme bygg som jobben, som driver med vasking av klær, hvor de har overdimensjonerte vaskemaskiner, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...