korny Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 er litt på jakt etter en e34 sedan. kan ha mangler og rast motor og kosmetiske skader. altså en billig 5er... er lat så kjører ikke mange mila fra vestagder. krav er: 1 lite rust 2 soltak 3 ikke grønt\grått osv dashbord. dette skal være sort! 4 bensin 5 du trenger ikke komme med en 5er til 20k for det gidder eg ikke og vurdere en gang som sagt billig i sjabby stand ute rust hull.. trenger ikke være registrert\eu kontrolert eller noe. må bare være norsk bil med muligheten for og kunne registrers. maks kjørelengde for henting er rogaland,austagder og vestagder. send pm så ringer eg dere...
bmw530i Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 hei jeg bor i kristiansand. du kan nå meg på 48 26 67 41. M50 masikin i M20 karosseri. rustfri bil. knall fin bil. svart bil med grått intriør å svart dash el soltak og bensin maskin du kan hente den for 6000,- fangerene er ikke på bildet, men de medfølger du får også med 4 av di bbs felgene du kan se på bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå