miklysa Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Heisann! Kjøpte denne hos Bavaria Arendal i desember 10 da jeg syntes at den var et flott eksemplar med kun 65k på telleren. Slik så den ut når jeg tok over den. 16" stålfelger på vinter og 16" på sommer. Slik ser den ut foreløpig, men jeg har deler på vei inn og konstant ett eller annet som skal gjøres! To do-list: -Soting av vinduer -Oppgraderere stereoanlegg! -Sort interiør -Glossy svart interiørlister Har gjort: -Senket 45-50mm foran, 35mm bak -GS Infinity 19" -Montert CSL-stil spoiler -AC Schnitzer bakrutesenker -Øyelokk -AC Schnitzer Frontleppe -blåhvite grøftelys -Blackline baklykter m/soting -Svart glossy grill -Sotede sideblinkers -M-tech håndbrekk
miklysa Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Skrevet Februar 5, 2011 Kan likesågodt vise noen bilder av det jeg har gjort hittil Montering av spoiler Sommerhjul: AC-front som snart monteres. Dette er bilen til mering90 på forumet, daglig leder av m-tuning.no som jeg nok en gang må takke for hjelp med innkjøp av deler til bilen! En annen E90 med samme frontleppe:
in2you Skrevet Februar 5, 2011 Skrevet Februar 5, 2011 Pen bil du har her, blir vel en Schnitzerhore dette? DET liker eg..! Finfine mods så langt i alle fall.
miklysa Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Pen bil du har her, blir vel en Schnitzerhore dette? DET liker eg..! Finfine mods så langt i alle fall. Hehe, takker! Njah, jeg liker utvalget til AC så det blir en del deler fra de ja! Planen har hele veien vært at jeg og mering90 på forumet skulle ha prikklike biler bortsett fra felgene og det har vi klart å holde oss til sålangt Jeg er åpen for forslag om andre ting jeg kanskje kan utføre på bilen
Mering90 Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Eivind... Fin bil.. men ta telefon når ej ringe til dej på en lørdsagskveld.. du veit ej trenge skyss! Å ej veit ej e litt slu, når d gjelde d ej gjor på sida mi.. men ja det er vanlige problem en singelkar i min alder kan møte. Stå på å lev livet. Strålendes tråd så langt!
Eksos Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Flott bil Eivind! Blir kanon når senk å sommerhjul bli påmontert 318 ftw!
Mering90 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Mering90 å M-Tuning er behjelpelig til montering av ac-leppa vet du!
miklysa Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Da har AC-frontleppa kommet! Montering skjer på lørdag om alt går etter planen.
Mering90 Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 fin bil le mans blå eller? mystic blue om jeg ikke tar helt feil?
miklysa Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 fin bil le mans blå eller? mystic blue om jeg ikke tar helt feil? Yep, A07 Mystic Blue Bildene ble litt mørke da min craptelefon hater alt som involverer kamerabruk
miklysa Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Nå har jeg og Mering90 begynt med fronten! Vi har demontert frontfangeren, kvittet oss med den gamle glassfiberdrittleppen og nå har vi skrudd og limt på ac-leppen som sitter inne i varmen for å tørke!
miklysa Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Tok to dager mtp. at Tech 7en måtte tørke, men da er den montert! Gleder meg til å få på sommerhjulene! Litt dårlig bildekvalitet, men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå