Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er bilen ferdig senket og blir nok godkjent med senk innen ca en uke :) Her skal det gjøres ordentlig! Den har enda pittelitt klaring under hjulbuene, men kjøreopplevelsen er helt fantastisk! :) Og da kan jeg begynne med neste ting på lista :twisted:

ly1m7939wphexauy60jv.jpg

p5w39uoiranj1aidgqdh.jpg

rdm1i5ntpvhmx0zq9asm.jpg

8l5hy9n3p0ee6mobgtet.jpg

2m7kwa0wdgomsm81bz0v.jpg

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blei 19 ganger bedre iallefall! Selvom du har mer å gå på 8) Du kan jo slenge på senkeskåler dersom du vil ha den en liten centimeter ned forran.. Men for all del, mye bedre!

Skrevet

Senkeskåler ja, du har vell hørt om det? Da blir den lavere 8) Koster ikke så altfor mye heller ;P

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg bestilt meg litt smånips av AC Schnitzer-detaljer :) Gidder ikke legge ut bilde da det bare er småplukk for det meste.. Vurderer å bestille sideskjørt og bakfanger fra ACS for å gjøre looken komplett, men når jeg ser bakfangeren og skjørta som de leverer til E90 får jeg lyst til å spy..

Skrevet
Da har jeg bestilt meg litt smånips av AC Schnitzer-detaljer :) Gidder ikke legge ut bilde da det bare er småplukk for det meste.. Vurderer å bestille sideskjørt og bakfanger fra ACS for å gjøre looken komplett, men når jeg ser bakfangeren og skjørta som de leverer til E90 får jeg lyst til å spy..

Skjørta til AC er jo ikke så værts! Samme med bakfangeren spør du meg :)

Blir vel full M3-look på min med tiden ;)

• 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...