miklysa Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 Da er bilen ferdig senket og blir nok godkjent med senk innen ca en uke Her skal det gjøres ordentlig! Den har enda pittelitt klaring under hjulbuene, men kjøreopplevelsen er helt fantastisk! Og da kan jeg begynne med neste ting på lista
Eksos Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Blei 19 ganger bedre iallefall! Selvom du har mer å gå på Du kan jo slenge på senkeskåler dersom du vil ha den en liten centimeter ned forran.. Men for all del, mye bedre!
miklysa Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 Senkeskåler you say? Skal vurdere det i sommer
Eksos Skrevet Juni 16, 2011 Skrevet Juni 16, 2011 Senkeskåler ja, du har vell hørt om det? Da blir den lavere Koster ikke så altfor mye heller ;P
Eksos Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 http://www.partsandretards.no/senkeskaler/bmw/supersport-senkeskaler_5
miklysa Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 Da har jeg bestilt meg litt smånips av AC Schnitzer-detaljer Gidder ikke legge ut bilde da det bare er småplukk for det meste.. Vurderer å bestille sideskjørt og bakfanger fra ACS for å gjøre looken komplett, men når jeg ser bakfangeren og skjørta som de leverer til E90 får jeg lyst til å spy..
Mering90 Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Da har jeg bestilt meg litt smånips av AC Schnitzer-detaljer Gidder ikke legge ut bilde da det bare er småplukk for det meste.. Vurderer å bestille sideskjørt og bakfanger fra ACS for å gjøre looken komplett, men når jeg ser bakfangeren og skjørta som de leverer til E90 får jeg lyst til å spy.. Skjørta til AC er jo ikke så værts! Samme med bakfangeren spør du meg Blir vel full M3-look på min med tiden
miklysa Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Så lenge du driter i å rise opp eksosen din så er alt bra
miklysa Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Har forresten glemt å oppdatere, men senkesett og dekk er godkjent i vognkort!
miklysa Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Skrevet Mars 28, 2012 slutt å bump tråden Magnus, bilen er solgt for et århundre siden!
Mering90 Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 I følge jungeltelegrafen har du begynt å se på ny bmw? stemmer dette, miklysa?
Eksos Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Han fant vell gjerne ut at å kjøre Passat TDI er heller skumle greier!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå