Stale_H Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Selger komplett servo til e30, eneste som mangler er en banjoskrue til ene slangen. Servobeholderen er en jalla biltema tank, pga den gamle sprakk. Legger ved et bilde. Kom med et seriøst bud så vurderer jeg. PM!
Stale_H Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Ja det kan fort skje om det ikke kommer noen gode bud på hele systemet. Lar det ligge til neste helg, er ikke hjemme igen før da. Så da ser vi hvordan det ligger an!
Stale_H Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Noen av dere som er int i servoen som kan hjelpe meg med å skaffe dette ledde sånn at jeg får styring på tannstanga jeg har montert uten servo da? da kan vi fort gjøre en deal. viewtopic.php?f=13&t=179407
ehrnst Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Jeg hev akkurat en tannstang med en sånn. Jeg kan sef gi deg den som står på bilen om jeg får kjøpe servogreine:)
Stale_H Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Skrevet Februar 6, 2011 Skal gi deg beskjed, du har fortsatt høyeste budet så, vært greit om du har sendt meg ditt ledd i retur da vettu!
E30 Racing ! Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Selger du servopumpe feste og reimhjulet til servoen?
Ous3rn Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Er intressert i stramme mekanismen til servo pumpen og rattakselleddet til servo. hvor mye skal du ha?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå