Sting3r Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Nå skal dere høre.. Var nettopp ute og testa, og da funka den helt fint igjen! Selv når jeg plugga ut luftmassemålern.. Hva kan problemet være? Skjønner ingenting jeg..
hao Skrevet Mars 19, 2011 Skrevet Mars 19, 2011 Hvis den går ganske bra når den er kald og så får dette etter driftstemp så er det stor sjangse for lamda
Sting3r Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Hørte det kunne være pluggen på lambdakabelen som trekker fukt, da dette skjer når det er fuktig ute, og ikke har noe å si på driftstemp. Bilen funker bra både varm og kald, men får tulltak både på varm og kald temp.. Dette skjer veldig sjeldent, men det skjer, så dette er en plaaaage Kan det være pluggen på lambdakabelen som trekker fukt da?
Sting3r Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Idag på regnføre skjedde det samme igjen.. Starta og funka helt fint, så jeg kjørte 1-1,5 mil, og stoppa bilen utenfor butikken, og da jeg skulle starte igjen var det såvidt den tikka avgårde.. Lambda eller lambdakabel?
Sting3r Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Hei igjen.. Nå er jeg helt rådvill, å lurer på hva problemet er.. Jeg har diagnosert bilen igår, å fikk opp: 68 Bankeføler 206 Bankingsregulering 79 uspesifisert Jeg har bytta bankefølern idag, men ikke kamfølern.. Kan uspesifisert være kamføler? Bilen blir helt mongo, og kutter på lavere og lavere turtall etter den er blidd varm, og til slutt bakker den nesten ikke, og det lukter krutt av eksosen.. Hva er problemet? Kamføler eller noe annet? tuuuusen takk for svar!
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2011 Skrevet Mars 23, 2011 Er det bare én bankesensor på disse? Har du sjekket pluggene?
Sting3r Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Skrevet Mars 23, 2011 Skal bare være en ja.. Jepp, pluggene er 2 uker gamle Bosch plugger så.. Jeg har bare kamfølern igjen og bytte, og lurer på om den kan være kilden til problemet?
Sting3r Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Da er det like før bilen raser utfor kaia her! Les tråden og se alt som er gjort, og byttet.. Den funket fint helt til idag.. Samme jævla dritten igjen med turtallspærre på 2-4000rpm, og så fin, og så tilbake med fjuskinga.. Hva er problemet? Har da bytta: Bankesensor Coiler Kamføler Sjekket Hjernen/plugger for eir Sjekket LMM Bensinsystem/filter/pumpe/slanger Bytta plugger.... Finner IKKE ut hva som er problemet.. Virker som det kommer når det er skikkelig regnfullt ute.. Men, ingen plugger eller kontakter er fuktige.. Anyone???? MVH en deprimert BMW eier..
Sting3r Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 Det kommer og går helt ut av det blå......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå