LarsBMW Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 Ønsker å kjøpe en bakfanger til BMW E30 pre-facelift. Må være lite/ingen rust. Gjerne i Akershus & omegn. 99445292
e30lars Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 trur jeg har en.. bor i buskerud.. skal ha et par stk.
LarsBMW Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Okei Hva er adressen din da? Se Ann hvor langt det er! Fin for rust? Spes viktig på innsiden ved fester osv. Evnt bilder?
LarsBMW Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 Dette haster. Virkelig ingen som har en slik å selge? Trodde det strødde av slike fangere........
e30lars Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 som sakt trur jeg har en.. skal sjekke i morgen.. må bare grave det frem.. bor ca. i drammen
jorg1s1 Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Det kryr absolutt ikke av slike fangere! Slet veldig med å få tak i en selv, tok meg over ett år faktisk. Du kan muligens få kjøpe min som jeg har på bilen siden min står uten motor i en ukjent periode, har sendt deg PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå