Gå til innhold

E30: M20B27 topp gått 148k km selges billig - 200 kr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en M20B27 topp som jeg har stående, har kun gått 148.000km. Brukte bunndelen til 2.7 bygg og trenger dermed ikke toppen. Har speedometeret fra bilen som dokumentasjon. Flott for dere som trenger vippearmer eller lignende eller kanskje trenger ny topp til 320, som er samme toppen. Eksosmanifold medfølger om ønskelig. Selges billig da den bare står her og tar plass, kom med et passe fornuftig bud så har vi sikkert en deal! Den står på Slemmestad, 25min sør for Oslo.

Skrevet

Nå må du bestemme deg, i den ene posten står det 25 min sør for oslo, og den andre 30 min sør for oslo ? Er det slik att du oppbeverer panser, og topp på forskjellige steder ?

Hva er riktig, for gidder ikke å dra så langt hvis det er 30 min, men 25 er ok ! ;)

Skrevet
Nå må du bestemme deg, i den ene posten står det 25 min sør for oslo, og den andre 30 min sør for oslo ? Er det slik att du oppbeverer panser, og topp på forskjellige steder ?

Hva er riktig, for gidder ikke å dra så langt hvis det er 30 min, men 25 er ok ! ;)

Sier du som bor 5min unna :)

• 1 month later...
Skrevet

Bumper denne litt ;) Må bli kvitt den, står bare i veien. Går veldig billig. Flott for dere som trenger deletopp da den har gått såpass lite og er i god stand. Trenger du feks M20 vippearmer så er jo disse like på alle M20 motorene

• 3 weeks later...
Skrevet

Kom og hent for en 200 lapp innen uka er over ellers går den på dynga! Ville vært synd da den er såpass bra men har ikke plass til å ha den stående lenger

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...