jorg1s1 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Selger et rustfritt og bulkfritt panser til E30. Det er grått og har kun flasset litt lakk et par småsteder, ellers helt fint. Selges kr 500, må bort. Holder til på Slemmestad, 30min sør for Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuse30 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 kan gi deg 400 for det, hvis det er fint på undersiden også. i filten.. kan sende meld. på 46662392- så kan jeg ringe deg etter det. jobber ikke langt fra oslo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 tar det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Opp! Må bort, dette er billig folkens. Rustfritt og fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tordah Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 hvilken farge er det egentlig? kan komme å hente det etterpå hvis det ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Mye pratmakere her som sier de skal ha det men der stopper det... Kom og hent innen uka er over for 300 ellers kaster jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Ingen som vil ha billig panser? Skulle gjerne hatt det i reserve jeg men har ikke plass lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå