steinovel Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Bilen kokte her om dagen, og nå blir vannet og oljen "borte". Ingen tvil om at toppakninga har gått da vel? Også lurte jeg på om det går an å kjøre den hjem igjen visst jeg passer på at det er vann og olje på den fordi bilen står ett stykke hjemmefra.. 30-45 min kjøring ca... Håper på raskt svar fra dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmTrading Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 det er egentlig en risk du må velge å ta selv , blir litt vanskelig å garantere at det vil gå bra, er det snakk om mye forbruk? har du et eksempel på hvor mye vann/olje den bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Skal du kjøre den ville jeg kjørt med lokket av på ekspansjonstanken, da får du ikke trykk i vannet og det vil ikke presse seg over i olja om du er heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå