Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboren min har en bmw e46 e36 1,9 lekasje bak.

Høyere side har det kommet lekasje mens venstere er det kraftig rust angrep. så vi bytter begge side samtidig. mens jeg driver å leiter rundt etter et kart over dette, men finner ingen nøye nok kart over dette. prøve å ringe forskjellige bmw verkste, men de måtte se bilen. og vi kan ikke kjøre bilen pga bremse veska forsvinner med engang. fikk pris et sted på 6000kr for å bytte begge 2. mens syns det er dyrt. og skal ha naf til å kjøre bilen bort til dem som skal ta rep. så hadde vært fint om noen hadde et nøye kart jeg kunne vist verkstedene

Skrevet

Hva er det du egentlig spør om?

Delekatalog?

Hva slags bil er det? e46 e36 1,9 betyr ikkeno.

Host opp reg.nr, så kan jeg hjelpe deg(om det er delekatalog du mener)

Skrevet
Hva er det du egentlig spør om?

Delekatalog?

Hva slags bil er det? e46 e36 1,9 betyr ikkeno.

Host opp reg.nr, så kan jeg hjelpe deg(om det er delekatalog du mener)

AR 78 28 9

er delekatalog jeg ser etter ja. har sett på bmwfans.info og gs bildeler sin delekatalog. men syns de var uoversiktig.

Skrevet

Om du legger inn de 7 siste tall på VIN(AX14543 for denne bilen) på BMWFANS, og går på brakes og rear, så får du opp følgende bilde:

NTE3MDBfcA==.png

Kan også trykke på linken under:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/316i_1.9-M43/LHD/N/2000/april/browse/brakes/rear_wheel_brake_brake_pad_sensor/

Er det dette du leter etter?

Eller er det bremserøra du er på utkikk etter?

Og hva er det du egentlig skal bytte som de skal ha 6000 for? Er det Bilia du har snakket med?

Skrevet
Om du legger inn de 7 siste tall på VIN(AX14543 for denne bilen) på BMWFANS, og går på brakes og rear, så får du opp følgende bilde:

NTE3MDBfcA==.png

Kan også trykke på linken under:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/316i_1.9-M43/LHD/N/2000/april/browse/brakes/rear_wheel_brake_brake_pad_sensor/

Er det dette du leter etter?

Eller er det bremserøra du er på utkikk etter?

Og hva er det du egentlig skal bytte som de skal ha 6000 for? Er det Bilia du har snakket med?

det er kart over bremse rør i kobber bak jeg ser etter. du har caliper, så en gummi slange også kommer det bremse rør i kobber. jeg ser etter kart over de røra på begge sider.

billia ville se bilen før de ga noe pris. dette er en mekonomen verkste som ga et tilbud på 6000kr for jobben. og bilen står pga det ikke er bremser på den

når jeg ser opp under bilen på høyere side, så ser jeg røret går rundt reservdekke før det treffer en ny skjøt som går videre fram. mens venstre så jeg ikke så nøye på pga jeg tenke jeg kunen finne dette på oversiktig kart. men finner ingenting

Skrevet

Ok, det mest nøyaktige du får på delekatalogen er dette:

MTg5NTlfcA==.png

Da er det del 1 og 4 det er snakk om.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/316i_1.9-M43/LHD/N/2000/april/browse/brakes/brake_pipe_rear_abs_asc_t/

Mener du dette ikke er nøyaktig nok?

Er ikke noe mere biler i Haynesboka heller.

Hvorfor skal du ha det så nøyaktig foresten? Er det ikke bare bestille røra og legge de der de gamle ligger?

Skrevet
Ok, det mest nøyaktige du får på delekatalogen er dette:

MTg5NTlfcA==.png

Da er det del 1 og 4 det er snakk om.

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/316i_1.9-M43/LHD/N/2000/april/browse/brakes/brake_pipe_rear_abs_asc_t/

Mener du dette ikke er nøyaktig nok?

Er ikke noe mere biler i Haynesboka heller.

Hvorfor skal du ha det så nøyaktig foresten? Er det ikke bare bestille røra og legge de der de gamle ligger?

hvorfor jeg skal ha det nøye er pga jeg skal ha bilen på verkste. og driver å samler inn pris tilbud. men de fleste som gir pris vil se bilen først. men jeg kan ikke kjøre bilen pga lekasje og skal ha naf til å kjøre bilen for meg. det er ikke bare bremse røra som skal fikses. det er en hel liste. og fått pris på 6000kr og 9000kr. mener det må væra noe billigere et sted. kan ikke væra så dyrt å bytte noen bremse rør

Skrevet

Kan du ikke bare bytte de selv da?

Det er jo bare en skrujobb, for så vidt ikke noe hokus pokus. Må lufte bremsene etterpå da.

Røra koster ca 160(nr1) og 60kr(nr 4)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...