Johnny.fjetland Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Hei alle sammen. Jeg har en E39 97 mod som er begynt å bli litt rar i giringen. Den har sluret litt med giringen og så hender det at den ikke vil gå i 4 gir, men i går så begynte den å ikke helt bestemme seg for hvilket gir den skulle ta. Mener også at når jeg stod i ro med giret i D så hoppet den ut av giret og så inn igjen. Jeg kjente på girkassen fra undersiden og den var varm selv om det var noen timer siden jeg sist brukte bilen. Kan det være (håper ihverfall) noe så enkelt at det er lite olje i girkassen??? Håper noen kan gi meg et svar elle noen gode råd. Ha en super dag. Johnny
wirrumsen Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Er det noe tegn til oljelekkasje fra automatkassa? Svetter den? Det kan jo høres ut som om kassa er på vei mot et aldri så lite havari. Mulig du kan berge deg ved å koste på deg en flush og ny olje.
Johnny.fjetland Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 halloe. Takker for tilbakemeldingen. jeg har lest litt her inne om flushing og tror kanskje at det er løsning. Det er ikke noe lekasje som jeg kan se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå