bad luck Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 HEI. Har en 735i automat ukjent modell. eneste jeg vet at det er over 88mod. nederlansk bil ikke spesielt pen. slitnt grått interiør. bilder kan sendes på fårespørsel. kan byttes i manuel gearkasse til m30b35 og svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fatnesen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 hei. selger du bilen i deler ? trenger litt småting til min egen =)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad luck Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 tja helst hel da men. hva skal du ha da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fatnesen Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Trenger innertaket samt dekselet på a-stolpene og c-stolpene så sant du har et helt tak som ikke har takluke da. Men trenger også hanskeromluka i sort skinn og dekselet under rattstammen i sort skinn om du har det ?? så trenger jeg AC panelet da mitt er ødelagt i fester :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fatnesen Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 i værstefall kan du kanskje sende meg noen bilder om det er mulig ?? tlf 47758823 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad luck Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 skal se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad luck Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 skal se hva jeg får til desværre ingenting å ha:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Tilstand og pris på bagasjelokket? Evt. pris på hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianhf Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Har du automatkassen ennå? Pris? Er det modellen 4hp22-eh (den med sport/economy/manual modus) Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad luck Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Har du automatkassen ennå? Pris? Er det modellen 4hp22-eh (den med sport/economy/manual modus)Pris? den er solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 16, 2011 Share Skrevet Juli 16, 2011 Jeg skulle hatt vannventilen og sirkulasjonspumpa til varmeapparatet og høyre selelås bak. Hva skal du ha for det, jeg kan komme og skru det av selv nå i helga viss du har mulighet og er hjemme da det er fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå