e39roy Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 hei jeg har problemer med automatkasse på 1999 523 e39, kassa går i nødprogram og det kommer opp ett gult tannhjul i instrumentpanelet. håper noen har vert borti dette tidligere, og kan gi meg svar på hva dette kan være mvh roy ove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Sjekk tilførsel til kassa. Altså 12V+ Kan hende den har løsnet, det gjorde den på min og jeg fikk også nødprogram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39roy Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 glemte å skriva at den vil gire igjen bare eg stoppe og starte bilen. var det så med din og Glennski? takker for raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 glemte å skriva at den vil gire igjen bare eg stoppe og starte bilen. var det så med din og Glennski?takker for raskt svar Ja, stemmer. Den resetter seg så fort du slår av og på tenning. På min så var kabelen løs på batteriet Tar jo ikke lange tiden å sjekke det. Vet også at de går i nødmodus ved for lite olje. Lenge siden du bytta olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39roy Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 ja er ikke rare jobben og sjekke det, har nettopp fått bilen på vegen så det vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstava Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Fant du ut hva feilen var? jeg har samme problem, etter den har stått en stund, så kan den funke helt normalt, men plutselig så går automatkassen i nødprogram. Hadde bilen på et verksted for å lese av diagnose, det låg en feilmelding på girkassen, Venter på og få rekning + spesifikt hva koden var i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå