rune stormyr Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 hei. er det noen som kan hjelpe mei med bilder av hvordan oljereturen skal sitte i brystkåpa? jeg har m50b25 non vanos motor. har sett att det går ann men er ny i bmw verdenen så har itte peiling på dette annet en jeg har sett går ann her på forumet. hadde satt stor pris på vis noen har bilder eller en link dette er gjort på.
rune stormyr Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 ja som i nedre registerdeksel tror jeg. har bare sett det er skrevet brystkåpa så er usikker selv
Johnsen86 Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Er vanlig å ha retur igjennom blokka eller i bunnpanna, men registerdekselet er sikkert en grei plass å ta det på det også. Jeg ville bare sett hvor det er plass til å montere nippel / gjennomføring, kanskje merke med en tusj når alle deler står på for så å ta det av og kikke på baksiden hvor det er plass og hensiktsmessig å ha det, må jo ikke ødelegge for registeret selvsagt. Bare sørg for å ha litt fall på returslangen fra turboen til motoren, spesielt om du har lavt montert turbo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå