Bmw Mathias Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hey dudees Har montert ein sånn: http://shop.klracing.se/cgi-bin/ibutik/ ... r&Visn=Std Da skal sitta ei fjør på 0.45bar (ca ca ca) men ser ut som wastegate ikkje opne i da heila tatt. Kan ha langt øve 1 bar i lading Har kopla ladetrykk inn på sia, også den øverste er bare åpen (utluftning) Ka kan vera gale ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Bytt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Sånn strengt tatt så mener jeg at du ikke trenger å ha tilkoblet noe på denne om du bare skal lade det fjæra er satt til. (0,45 bar) i ditt tilfelle... Rett meg om dette blir feil... Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Sånn strengt tatt så mener jeg at du ikke trenger å ha tilkoblet noe på denne om du bare skal lade det fjæra er satt til. (0,45 bar) i ditt tilfelle...Rett meg om dette blir feil... Mvh skal ikke slippe ut ved eksostrykk, men ved ladetrykk som skal tilføres "åpner-siden" via trykkslange men prøv som sagt å bytte om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Sånn strengt tatt så mener jeg at du ikke trenger å ha tilkoblet noe på denne om du bare skal lade det fjæra er satt til. (0,45 bar) i ditt tilfelle...Rett meg om dette blir feil... Mvh skal ikke slippe ut ved eksostrykk, men ved ladetrykk som skal tilføres "åpner-siden" via trykkslange men prøv som sagt å bytte om Den er god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 den type wg er ikke helt bra desverre,,vi hadde den for 6 år siden men slutta fort med den..dem rett og slett skar seg eller lakk mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Får du tak i sånne som ikkje er så dårlig, men med samme "base" at rør passer rett på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Har prøvd begge holna men ikkje noke betre resultat... Må vel prøve å skifte fjøro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Jaja, no gjekk no motoren te helsike, kunne vert greit med wastegate som fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå