e30power10 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsen93 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Eventuell pris ved rent salg? Bilder av interiøret er heller ikke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 var vel litt optimistisk detta her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 ja pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Hva skjer med 2 forskjellige farger? Har den vært krasjet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Hva gir du mellom på en ombygget m3 priset 150 k? finnes annonse inne på salg siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30power10 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Eventuell pris ved rent salg?Bilder av interiøret er heller ikke dumt kan eventuelt ta noen i morgen. litt slitt førerstol ellers bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30power10 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 ja pris! Ved rent salg tenker jeg ca 50+. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30power10 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Hva skjer med 2 forskjellige farger? Har den vært krasjet? Hehe, nei ha ikke vært kresjet. vet ikke hvorfor det er to forskjellige farger. synes det er tøft jeg værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 50k for en 320? da bør du sjekke markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Vist du skal ha 50k for denne bilen så synst eg du bør legge ut meir info om den, kva som gjer den så dyr osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30power10 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Vist du skal ha 50k for denne bilen så synst eg du bør legge ut meir info om den, kva som gjer den så dyr osv... Den er helt strøken. Senket 40 40. 2x12 jbl p1222 med fosgate forsterker i kasse som er tilegnet for e30. nylakkert for to år siden. som sagt så kan det følge med en m-tech 2 framfanger lakkert i bilens farge er egentlig ikke så interessert i og selge, mer interessert i bytte som sagt, er interessert i en m3/Lekebil. hvis det er lite interesse så hiver jeg s50 motor i denne istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Du har nok priset den litt feil. 50k for en e30 er mye, og skal du få så mye for dem må du selge til entusiast. En entusiast ville ikke kjøpt en 2farget e30 da dette regnes som harry! Flott bil, men ikke i den prisklassen som du sikter til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 denne bilen er prikk lik en som lå på autodb i høst og nå i vinter til 20-25k.... Mange spekulanter i E30 markedet for tiden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Kan du gi helt enkelt men ganske vital info om bilens stand? Strøken? km-stand? Rust? ( and so on) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå