can92 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hei! har en E36 coupe 1992 modell. Etter jeg har låst bilen, så tar det 1 sekund så låser den seg opp igjen, også låser jeg den engang til og da er bilen låst. noen som vet hva dette kan komme av ? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Har det samme problemet :S Bare at nå kan jeg ikke låse ned på førerdøren, bare låser ene døra. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 det hender det skjer med min også! men hvis jeg bare låser den opp, og låser igjen, så pleier det som regel å funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 ingen som vet noe om dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Dette temaet har vært oppe mange ganger. Søk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 prøvd men finner ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Fant den viewtopic.php?f=1&t=48129&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 takker :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stiansen Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hallo! Tipper det er en av dørbryterene som kan fuske litt! Dårlig kontakt eller slitt bryter stuss som sitter i låsebøyle i karmen.. Da tror styringsenheten til sentrallåsen at en av dårene står oppe.Prøver du å låse når du har døren oppe vil det samme skje.. Stiansen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 takk for infoen! fått fite at hvis jeg tar en runde teip rundt vil den bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå