matss Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Hei! Dekkene ble kjøpt nye for 3 dager siden hos Dekk1 i Haugesund, og ble kun kjørt fra Vestlandet til Østlandet. Har ikke bruk for de lenger, så selger de billig! Dekkene er myke, og masse mønster igjen. Løp og kjøp! Merket er "Road Stone". Pris: 4500,- eller bud. Ikke skambud, da har jeg de heller liggende til senere. Dimmensjon: 2 stk 225-40-18 2 stk 235-40-18 Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 ettersom jeg får tak i de her nye til 4200kr inkl frakt Så byr jeg deg 3500kr. Er en start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Så var det det med frakt da.. Glemte å skrive at jeg helst vil slippe det. Men får jeg ingen andre bud, så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 henter de isåfall om du holder til på Sørumsand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Ja, holder til på Sørumsand, så da er det ikke noe problem. Når kunne du tenkt deg å komme? Jeg må bare ta dekkene av felgen på jobben, så er de klare til å hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 kan vi ikke se det ann noen dager om du får bedre bud? Rekker ikke før over helga isåfall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Den er god. Jeg får tatt av dekkene i løpet av uken hvertfall. Kunne bare møtt deg et sted, lettere for din del. Vil du ha tlf nr mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Den er god. Jeg får tatt av dekkene i løpet av uken hvertfall. Kunne bare møtt deg et sted, lettere for din del.Vil du ha tlf nr mitt? send en pm med det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2011 Disse går mest sannsynlig for 3500 neste uke til "Bambo". Ingen høyere bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 de er solgt, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå