Oddy93 Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 Heyhey! Jeg har sett litt rundt på forskjellige senkesett nå, bilen er ganske myk (Vet ikke hvordan jeg skal forklare det ) på veien og i svinger. Jeg har ikke NOE peiling på dette, har ikke lappen og har bare hørt fra far at det var dårlig Så jeg leter litt etter et sett jeg kan sikle litt etter til jeg får råd! Har sett litt på H&R og løsninger der du leverer inn 51mm demperene i pant eller noe. Skjønner ikke helt løsningen der. Jeg vurderer rundt 40/40 senking, men vil ha muligheten til å justere det også hvis jeg syntes det blir for lite! Jeg har også en liten økonomisk grense, la oss si rundt 5-6 tusen går fint, viss det er noen litt over som er eksepsjonelt gode, så kan det godt komme frem også! Galvanisert er også fint, vil jo de skal se fine ut og vare lenge Håper dere kan hjelpe meg, har søkt litt rundt, men det var ikke noe angående E30 jeg fant, som var på den måten jeg prøver å forstå det hele på. (Har forresten E30 Cabriolet, med 325 motor!)
Remi Berg Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 På E30 sitter spindelen fast i fjærbeinet og for å få ned kostnadene og forenkle produksjonen bygger man om brukte fjærbein. Dette er også likt på E34. Dette med innsending kan løses på flere måter. Enten at det betales et depositum slik at du får beholde fjærbeinene dine frem til du mottar senkesettet eller at du sender inn fjærbein ved bestilling og unngår depositumet. For 5-6000 er det ikke mye å velge mellom til E30. Kan skaffe deg FK Highsport til 6795+frakt inkl. bimmersrabatt. H&R sine sett koster en del mere, 11601+frakt inkl. bimmersrabatt. Rustfritt er det heller dårlig med til E30. Du kan velge i toppskiktet blant senkesett som ikke er justerbare innenfor budsjettet ditt om du ikke trenger å senke mer enn ca. 40mm. 60/40mm sett bruker som oftest å bli veldig fint på E30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå