9ls Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 hei, Jeg skal bestille senkesett til min e39, så lurte jeg på om dere som har samme bilen og har senket den kan legge ut et bilde, jeg har 18felger som skal på til sommeren, og vil ikke ha den så jævli lav at den ikke kan brukes. Men legg ut noen bilder så får jeg se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Her er min e39 eg hadde før, med 19" m6 felger og 30/30 senk 35/35 blir nok perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 hvorfor ikkje kjøpe coilovers, så kan du bestemme selv hvor lav/høy du vil ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Denna her er engangs "selvjustert" ;D Gikk i Skien for en stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Her er noen bilder av min brors E39. Senka 30/25 med Eibach/bilstein combo. Funker bra til daglig bruk i følge ham. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå