Trialmaster Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Er det noen som har opplevd dette? Virker som om tenninga plutselig kutter et halvt sekund. Motoren har bare gått 113000 km.
oddis Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 Første jeg ville sjekket er om innsuget trekker falskluft. Kjenn også over og evt etterstram skruene på innsuget. Har hatt liknende problemer på min M40. Når det kutter på vanlig turtall er det som regel falskluft/lekasje. Spray også over med startgass om du ikke finner noe.
Stianvi Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 kan være dårlig veivsensor.. noen som veit hvor mye ohm man kan måle i denne?
Litjhaug Skrevet Februar 8, 2011 Skrevet Februar 8, 2011 har litt problem med m40 motoren min jeg og, så her må jeg følge med
shapa Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 hadde samme på min, og da var det rotor, sjekk rotor og fordeler du kan også være lurt å sjekke etter falskluft evt.
Trialmaster Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Takk for gode svar. Skal sjekke disse tingene. Det har vært en del korosjon i fordelepunktene, som jeg har pusset vekk, men det har jo blitt groper i polene, så tenningen er kanskje ikke helt optimal. Nå har det ikke vært noe problem de siste to dagene. En ting jeg tenker på er at jeg har satt i et uorginalt standardfilter. Det var litt trangt å få ned i boksen, så jeg tror kanskje det har blitt litt tettere en det det pleier å være, kanskje det kommer inn litt falsk luft et sted nå.
2000Touring Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Lenge siden du har bytta plugger, pluggkabler, kabel fra fordeler til coil, øvrige tenningsdeler?
Trialmaster Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Pluggene har gått ca 20000. Allt annet er fra 1990.
2000Touring Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Pluggene har gått ca 20000. Allt annet er fra 1990. Da hadde jeg startet der. Begynn med alt som er servicedeler, og bytt det.
Trialmaster Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 Prøver med nye plugger, rotor og fordeler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå