wagon Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Slettes, ny annonse/tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batista2 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Heisann! Hvor holder du til. Er interessert i denne bilen og har en E36 som jeg vil bytte mot og omlegg. Veldig fin, sjelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Heisann! Hvor holder du til. Er interessert i denne bilen og har en E36 som jeg vil bytte mot og omlegg. Veldig fin, sjelden... Om du trykker på annonsen lenger opp så ser du bosted Du får sende info på bilen med pris og bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Batista2 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 haha, ser det nå. Det var veldig langt, da jeg bor i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2011 Opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Har en strøken 200sx s14a Racing Edition hvis du er intr i å bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2011 Har en strøken 200sx s14a Racing Edition hvis du er intr i å bytte ? Hei, blir WRX eller STi på meg igjen så ingen bytte dessverre Selv om S14a også er en grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupenilsi Skrevet Mars 11, 2011 Share Skrevet Mars 11, 2011 Det var noe dritt da Ja, er knall fornøyd Så er den et strøkent eksemplar, gått 70 000km, aldri vinterkjørt, fullt servicehefte, K-sport coilovere med TÜV, aldri trimmet- bortsett fra at jeg har satt på FMIC og større eksos i vinter Det var litt, hvis det kunne virket mer interessant hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2011 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kniff Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 er du interresert i å bytte i denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28205276 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Har egentlig en STi på vent til min er solgt, men om du har en goood pris så kan det vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå