Tommen325 Skrevet Februar 8, 2011 Share Skrevet Februar 8, 2011 Hei dere. Nå skal turbo bimmeren i lakkboksen. Den skal lakkes alpin hvit, men jeg tenker på noen svarte striper/ detaljer. Noen som evt. Har mulighet til å ta et bilde av bilen min inn på phootoshop å slå seg løs? Last gjerne opp bilder av hvit E30 er til inspirasjon! Takker for svar/ hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Ingen som har noen gode forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 kan anbefale ybishvit som jeg hadde på compactn. Det er Audi sin hvitfarge som er mer klar hvit enn alpinhvit som blir beige i forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 kan anbefale ybishvit som jeg hadde på compactn. Det er Audi sin hvitfarge som er mer klar hvit enn alpinhvit som blir beige i forhold.. Hmm, googla den farga. Er sinnsykt hvit! Takk for tipset, det blir sterkt vurdert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå