Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt ut hele dritten men det er ingen ledning å koble sammen alt er på ett kort. har sjekket hva det koster for en helt ny boks (4000,-) så det blir ikke aktuelt.. drar til en skraphandler imorgen

Skrevet

Selv om det er en printplate bak så går det å lodde over denne. Enkel sak hvis du tar den ut å ser på den.Ulempen er da at du ikke får dimmet lyset men har jeg aldri gjort det selv.

• 4 weeks later...
Skrevet
Ukontakt i bryteren du dimmer med. Koble over bryteren, men da får du fullt lys hele tiden. eller skift den

Kan det være samme greia i e30'en min? Der har instrumentlyset det med å slutte å lyse i perioder mens jeg kjører. Kjører jeg en stund, kommer det tilbake. Og lar jeg bilen stå en stund, er det tilbake når jeg starter neste gang. Er det så enkelt som å bytte den bryteren? :)

Skrevet

det vet jeg desverre ikke. har aldri hatt elr "skruvet" E30.. men det som jeg gjorde var å skifte motstand til varmeapparat-viften fordi viften gjikk opp å ne på turtall, etter det ble gjort så tenkte jeg ikke noe spez på det men fikk se det på en kveld å da var instrument lye helt i fix og orden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...