Gå til innhold

e46 coupe og angeleyes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en 320 ci 2000 modell og har planer om å bytte lykter, ser det er mange som har angeleyes som lyser veldig godt. Hva slags lykter kan det være?

Har også sett på xenon lykter, noen som selger brukte her inne med alt som trengs for å få de til å virke osv.. vil dette passe på min bil da jeg ikke har xenon fra før og ikke da automatisk lysjustering? Er dette lønsomt å ettermontere om man får tak i til en grei pris, eller er det like greit med kit fra en eller annen levrandør?

På forhånd takk for alle svar, mvh Alex

Skrevet
halo ringer er veldig fin :D org lykter på min.

Kjøpte dem på gsbildeler.no

0yu9w1e9x2nfu3zvkscp.jpg

Det var jo veldig pent egentlig, hva er prisen på disse lyktene da? Er det bare PnP?

Skrevet

Jeg kjøpte mine hos Xenongutta.no, kjøpte 2 sett en til min bror og en til meg, det kom på 730kr tilsammen.

Biltema pleide å ha de før, mye billigere enn Gs (syntes gs sine er dyre, ligger vel på tusen kroner).

Plug and play er det vel ikke akkurat, men det er ikke vanskelig.

Du må ut med glasset på lykten også så fester du ringene på.

Jeg har tatt å klippet ledningen på parklyset og tatt på sånne klemmer på angel eyes ledningene.

Lagde det også på parklysledningen slik at jeg kan sjapt bytte om om jeg skulle få noe problemer med dem.

Det er ikke noe vanskelig, men det er litt sånn småplukk.

Skrevet

her er noen bilder av E46 xenon lykt under montering av CCFL AE ringer.

tkfkwd6mbxf0oxfyjz1w.jpg

festes i toppen av reflektor med klips.

6f7ppqultq2kdovkd9f0.jpg

yc531yth5p5kyna8a3w1.jpg

xgyqmhht7t9plak3vb9d.jpg

ledningene er bare og trekke over reflektorene og ut vak og koble på parklys ledningene.

finner ikke bildet av bilen med ringene montert og påslått nå.

men har et bilde av min E38 med samme settet som er montert på bildene over her.

7vl8pn8ouvquik1q3ksy.jpg

Skrevet
her er noen bilder av E46 xenon lykt under montering av CCFL AE ringer.

tkfkwd6mbxf0oxfyjz1w.jpg

festes i toppen av reflektor med klips.

6f7ppqultq2kdovkd9f0.jpg

yc531yth5p5kyna8a3w1.jpg

xgyqmhht7t9plak3vb9d.jpg

ledningene er bare og trekke over reflektorene og ut vak og koble på parklys ledningene.

finner ikke bildet av bilen med ringene montert og påslått nå.

men har et bilde av min E38 med samme settet som er montert på bildene over her.

7vl8pn8ouvquik1q3ksy.jpg

Virket veldig enkelt ja, må ta ut hele lykten og ta av glasset da?

Noen som har noen meninger om jeg burde gå for ccfl ringer eller om jeg skal kjøpe xenon med angeleyes? Noen som kanskje har det selv eller bilder av det?

Mvh Alex

Skrevet

tok ikke ut lykta på min E38. og ikke på E46 første gang vi gjore dette. på E39 og andre E46 tok vi ut lyktene.

er enklere med lyktene ute. mye knot med klipsene til glasset om man ikke tar ut lykta. men det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...