Torre Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hei, en ting jeg lurer litt på Om en har en orginal M20b25 facelift motor Feks, som en montere Diesel veiv (M21) med 81 mm slaglengde og M20b20 (130mm) råder, samt de orginale stemplene igjen. vil da disse stemplene stå 2 mm lavere enn på den orginale 2.5 motoren? Slaglengde på 2.5 motor er 75 mm på veiv og rådene 135 mm. Håper på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Hei, en ting jeg lurer litt påOm en har en orginal M20b25 facelift motor Feks, som en montere Diesel veiv (M21) med 81 mm slaglengde og M20b20 (130mm) råder, samt de orginale stemplene igjen. vil da disse stemplene stå 2 mm lavere enn på den orginale 2.5 motoren? Slaglengde på 2.5 motor er 75 mm på veiv og rådene 135 mm. Håper på svar Fant faktisk ut av dette selv ved litt flittigere bruk av SØKEFUNKSJONEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Du havner ihvertfall på ganske nærme 8,0:1 i komp med dette oppsettet. (7,9-8,0) ypperlig for turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torre Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2011 Smidde stempel er bestilt på mål med 8,5:1 i komp men bestilte egentlig til 2.5 da jeg plutselig fant ut jeg skulle bygge om til 2,7 bra jeg gav beskjed om dette så ikke stemplene kom 2 mm for lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå