sm0k3d Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Hei. jeg har en 4 kanalsforsterker, og en monoblokk... hvordan skal jeg koble nå jeg skal bruke begge to? 4 kanal til 6x9, og monoblokk til sub. må jeg trekke kabler fra bilen igjen? jeg har allerede kobla til 4 kanals, men er det noe jeg kan kjøpe for å få kobla det? takker for svar!
todleif Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Litt info om kva slags forsterkere og spiller du har, hadde vært fint. (pga av signalkabler oppkobling) Kor mange signalkabler har du no i bilen? Har du tjukke nok strømkabler, er det berre å bruke ein splitter der. Remote er berre å føre ifra eine forsterkeren til den andre
sm0k3d Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Skrevet Februar 9, 2011 ok. ja vil tro strøm kabelen er stor nok, 1cm ca.. har bare 1 signalkabel, men delt i to hvis du skjønner..
username Skrevet Februar 9, 2011 Skrevet Februar 9, 2011 Alt for dårlig informasjon i postene dine. Hvor man strømkabler har du, og hvor mange jord? Bruker du fordelingsblokk? Hvor tykke er strømkablene i mm2? Vi snakker uten å ta med isolasjon. Hvor mange signalkabler har du, og hvor mange par med RCA-utganger er det på spilleren din? Hvor mange 6*9" har du planer om å koble til?(jeg antar 2stk) og hvor mange subwoofere har du tenkt til å koble til? Vi trenger også å vite hvilken forsterker du har, og hvilke subwoofere du skal bruke. Du trenger 1stk strøm kabel til hver forsterker, og 1stk jordkabel til hver forsterker. Hver høyttaler trenger 1 par med høyttalerledning. Når du sier at strømkabel er 1cm, har du da bare målt over den? 1cm høres ut som 10mm2, det er så å si det minste du får at strømkabler. Om du har en monoblokk som trekker mye strøm, så holder det absolutt ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå