Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har en 4 kanalsforsterker, og en monoblokk... hvordan skal jeg koble nå jeg skal bruke begge to? 4 kanal til 6x9, og monoblokk til sub. må jeg trekke kabler fra bilen igjen? jeg har allerede kobla til 4 kanals, men er det noe jeg kan kjøpe for å få kobla det?

takker for svar!

Skrevet

Litt info om kva slags forsterkere og spiller du har, hadde vært fint. (pga av signalkabler oppkobling)

Kor mange signalkabler har du no i bilen?

Har du tjukke nok strømkabler, er det berre å bruke ein splitter der.

Remote er berre å føre ifra eine forsterkeren til den andre

Skrevet

Alt for dårlig informasjon i postene dine.

Hvor man strømkabler har du, og hvor mange jord? Bruker du fordelingsblokk? Hvor tykke er strømkablene i mm2? Vi snakker uten å ta med isolasjon.

Hvor mange signalkabler har du, og hvor mange par med RCA-utganger er det på spilleren din?

Hvor mange 6*9" har du planer om å koble til?(jeg antar 2stk) og hvor mange subwoofere har du tenkt til å koble til?

Vi trenger også å vite hvilken forsterker du har, og hvilke subwoofere du skal bruke.

Du trenger 1stk strøm kabel til hver forsterker, og 1stk jordkabel til hver forsterker.

Hver høyttaler trenger 1 par med høyttalerledning.

Når du sier at strømkabel er 1cm, har du da bare målt over den? 1cm høres ut som 10mm2, det er så å si det minste du får at strømkabler. Om du har en monoblokk som trekker mye strøm, så holder det absolutt ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...