BjørnE46 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 BMW E46 99'mod sedan (pre-facelift) Deler frå så alt for mange biler ligger og tar opp plass i verkstedet. Og i den anledning må eg begynde å kvitte meg med litt, hehe Selger unda noken orginaldeler til e46 billig. Kom med bud!! Kan også fikse bedre bilder om folk viser interesse for delane!! Orginal framfanger med ekstralys Fangeren er heil, men endel riper/hakk Panser Endel steinsprut, sammt rust på den vanlege plassen (over h-framlykt der kittet er løsnet) Men dette er fullt mulig å utarbeide da rusten ikkje er "for djup". Orginale baklykter Tilnærma nye Orginale frontlykter Alt virker, men ganske oppripet glas på høgre-lykta Orginale blinklys framme Tilstand bra Orginal Kasettspiller Tilstand bra Passasjerdør fremme Komplett med airbag og el-heis. Endel rust i nedkant Hattehylle Svart, heil og fin Senkesett Har også muligens komplett senkesett fra supersport (fjærer/dempere) Senker bilen 50mm framme og 40mm bake. Nypris: 4112,- Kom med bud. Skal ha justerbart, men blir ikkje handla før disse er vekke. Så ta kontakt ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasazz Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 har du orginal luftfilter boks ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Hei, nei desverre Men skal høre med en kompiss eg veit snakka om å skifte ut inntak i sommar! Skal gi tilbakemelding om eg finn ut noke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2011 Bump! Bilder: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=26742048 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noobonbmw Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 viss fremlyktene passer til 98mod 4d 318i så byr jeg deg 400 for dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 500,- for originale framlykter og blinklys foran inkl frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasazz Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Hei, nei desverre Men skal høre med en kompiss eg veit snakka om å skifte ut inntak i sommar! Skal gi tilbakemelding om eg finn ut noke høres bra ut ja =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 Bilde av skade på eine framlykta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noobonbmw Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 var synd de var såpass oppripa:/ har du bilde av baklyktene eventuellt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 BUMP. Nye bilder. Også lagt til et panser og en støtfanger eg skal kvitte meg med i første post! Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Ingen som trenger billige deler?? Har også muligens dør, høgre framme, komplett med elektrisk vindusheis og airbag!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Hva skal du ha for framfanger, og har du evt. venstre framskjerm til en touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Har fortsatt alt liggande. Ingen som trenger noken orginaldeler... går billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djsen6 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Panseret? Hvor mye? Samt bagesjeluke om du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå