orjan_eie Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hei. Ser stikket til oljenivåmengde-måleren mangler på motoren min (M20B20). Dette gjør at jeg får feilkodelys i taket. Er det noen som vet hvor dette stikket skal komme ifra? Jeg finner det ingen plass i motorrommet, eventuelt hvor jeg skal koble meg på for å lage nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Anyone? Den skal komme sammen med lednings "pakken" under innsuget, skal være en 3polt(2 polt i følge tegning) plugg mener jeg på. Slenger med et bilde. Send meg E-mail addressen din så kan jeg sende deg hele fila med tegninger for e30 ledningsnett. Husk årsmodel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan_eie Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Løfter denne igjenn, er det noen som har bilde av hvor dette stikket kommer fra i ledningspakken eventuelt kunne giddet å tatt ett bilde? Hadde vært kjempegreit, er bare en småting, men det irriterer meg når varsellysene lyser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå