stef Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Lurer på hva den nederste nippelen på bilde er til? Den øverste skal kobles til vakuum på innsuget sant? Lurer også på om det er en dumpventil eller resikuleringsventil? Mvh Stefan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 Det der er en resirkulerende dumpventil, ettersom du kan feste slange på utblåset. Men spiller ingen rolle om den brukes som vanlig dump. Den nederste nippelen er enten bare en "luftenippel", eller så kan det være tenkt at den kan brukes som Pop-Off ventil hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stef Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2011 Ok, er det noe spesielt jeg må huske på når jeg skal justere denne? Er det bare å skru på mutteren på toppen til jeg hører "tsss" lyden når jeg slipper gassen? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå