MeSs Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Hei! Nettopp fått tak i en E36, også har jeg ett D2 bremsekit til skyline liggende. 330mm/32mm/6stempla. Jobber som cnc operatør, er det mulig å lage adapter til disse? Vet jeg må borre om skivene, men jeg har også ett sett med BBS LM 18x10 i 5x112, så hadde tenkt til å kjøpe noen biltema hjullagre, og borre på en ekstra boltsirkel på disse også, så da regner jeg det går med 5x112 på 5x114,3 skiver?... Hehe, mye jobb for å få kule felger og bra bremser, men når man har det liggende, og har tilgang på cnc maskiner og dreibenker, hvorfor ikke? Ble litt mye her, så korter ned spørsmålene: Kan jeg bruke Skyline bremsecalipere på BMW E36 om jeg lager en adapter? (Har skiver som hører til.) Kan jeg borre på en ekstra boltsirkel på nye hjullagre? Ser jo ut som det er mye gods i disse.
MeSs Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 En mulighet hadde vært 19mm ombyggingsspacere, men vil tro at 18x10 ET30 blir for bredt med de spacerene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå