Clerion Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Er omtrent daglig en tråd hvor noen lurer på felger utifra bilder, beskrivelser etc. Samle alt i en tråd og spar plass Shoot
jorgenskogas Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 En god ide, denne burde sikkert vært satt som sticky. Og kanskje navnet burde være Den store «hvilke felger er dette?» tråden. Jeg lurer uansett på hvilke felger dette er:
Clerion Skrevet September 2, 2012 Forfatter Skrevet September 2, 2012 Syns i utgangspunktet det jeg også. Over ett år siden denne ble laget og ingen har brukt den men det har sikkert blitt lagt ut 250 nye tråder om emnet Navn endret
jorgenskogas Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Vi får håpe noen av moderatorene legger merke til den Greit å få samlet det som du sier, "sparer plass", samtidig kan man bruke det som inspirasjon, og ikke minst, man kan bla igjennom for å se om noen har spurt om samme felgene tidligere.
jorgenskogas Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 For å svare meg selv på hvilke felger det er så er det CCW LM20 http://www.ccwheel.com/wheelprofiles-di ... hp?id=LM20 Noen som vet om de selges i Norge?
Fulrik Skrevet Februar 22, 2016 Skrevet Februar 22, 2016 Heisann! Kjøpte en E90 for ikke lenge siden. Det fulgte med 19 " sommerfelger til bilen. Den ene er bra kantkjørt som dere ser på bildet. Lurer på hvilken felg dette er da jeg vil gå til innkjøp av en ny felg.
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2016 Skrevet Mars 4, 2016 Bruk tråden som er satt til dette så får du nok svar der.
Anbefalte innlegg