Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte bilen uten problemer i går kveld, men når jeg skulle dra på jobb 06.30 i dag, ville ikke bilen starte!

Helt uten videre var bilen plutselig helt død..

Fikk målt litt osv nå, og det er i allefall strøm på starteren..

Fikk også gitt innslaget en kakk mens jeg prøvde tenningen, uten at det ble noe bedre av den grunn..

Batteriet er ikke gåent, da dette er helt nytt og det er strømtilførsel til alt som krever strøm..

ER det starteren, eller kan det være noe annet?

Hvis det er starteren, og jeg må bytte denne.. Må jeg da av med innsuget osv for å komme til?

Det var veeldig trangt der nede..

Forresten.. Det skal vel ikke være noe problem å trillstarte bilen?

Skrevet

Har alarm med startsperre, men denne koblet jeg om etter at brikken min ble ødelagt og ikke fikk slått av alarmen..

Takk for tipset, men husket at jeg hadde koblet om dette, så sjekket det med en gang :b

Skrevet

hadde noe samme problem på min 328, da var det lmm som begynte og ta kveld, tok ut kontakten av den og den startet med en gang, merkelig nok... så kjøpte ny lmm etter dette og ikke hatt noe problem etter det :) kan jo evnt prøve å ta ut kontakten :P

Skrevet

Ok. Hmm. Kan være så mangt..Gi besked om du ikke finner ut noe lurt, så kan jeg evt stikke innom å se på bilen imorgen ettermiddag, 2 hjerner funker bedre enn 1 :lol: har tross alt hatt noen e36'er nå ;)

Skrevet

Hehe, LMM er helt ny den også.. Det meste der inne er nytt for tiden, etter sammenstøtet jeg hadde :P

Du har rett i det Ketil^^,

Men tror din funket litt bedre enn min når jeg sjekket koblingen min tidligere.. Ledningen jeg brukte hadde delt seg innvendig, så den hang bare i "isolasjonen" på en måte..

Byttet denne nå, og bilen starter som ei kule, haha! Nå skjemmes jeg litt...... :P

Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...