rookie Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Hei, har et stort problem med gass demperne fra Koed, til bagasje lokket på bmwn, dem lekker olje fra tettningen med en gang jeg lokker igjen bagasje lokket, noen som har noen tips ? eller samme problem ? Har tilogmed retunert dem en gang og fått nye, men det hjalp ingenting (
2000Touring Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Virker som det kan være noe slags tvang i demperen da, siden det begynner å lekke. Regner med at du er 100% sikker på at det er rett demper?
rookie Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Japp, den er helt lik den gamle + bestiler på koed til E36 altså min type det skjer da luka er helveis nede og helt lukket , da hører jeg det pippler olje ut fra tett-ringen
rookie Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Hmm, sylinder stanga peker oppover altså den fete enden i bunn, ikke på bagasje luka
rookie Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Har det noe og si hvem vei man setter dem ?
2000Touring Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 åhhh ingen som vet ? Er det ikke bare å snu de og se hva som skjer? Hva med å smøre opp der de blir festet? Hjelper dette bilde noe?(ser ikke sånn ut...) Ser ut på Haynesboka som om at den tykke delen skal festes i lokket.
rookie Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Hmm, smøre festet ? den runde tappen lix, trur jeg har røket pakkningen se, for jeg har snudd den nå, men lekker fortsatt
hao Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Hvis du kjøpte de av Koed og fikk reklamasjon, så kan det jo være at du har fått fra samme parti, og at de ikke er bra da. Uansett så lekker de og må skiftes. De skal ikke lekke uansett opp ned. Reklamer du, og samtidig gjør dem oppmerksomme på at du har reklamert på samme produkt tidligere.
2000Touring Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Hmm, smøre festet ? den runde tappen lix, trur jeg har røket pakkningen se, for jeg har snudd den nå, men lekker fortsatt Ja det var det jeg mente, tenkte det kunne bli litt tvang i demperen dersom det er for mye friksjon på festene - bare en tanke...
Olelink Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Er nok som HAO sier, Koed har nok sendt deg dempere fra samme parti som de forrige, og dette kan være ett parti med mange deffekte dempere eller evt så har du kjempe uflaks
rookie Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Okei, ja da har jeg sikkert fått et møka parti hehe, skal ringe dem til mandag og få 1 ny håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå