Mrsleepalot Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 BMW- skal oppdatere senere er i standoff med lommeboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Vil anbefale deg å bruke søkefunksjonen din til å begynne med. Tydelig at det er mye du ikke vet ang. prosjektet ditt og da får du masse info viss du søker på det rette spørsmål. Alt du lurer på står det sikkert skrevet om her på forumet. Men er det noe du ikke finner så for all del skriv spørsmål. Det er jo det forumet er til. For å hjelpe andre. Siden du allerede har spurt så må jeg si at jeg har lite peiling på E39 men tror nok budsjettet ditt må opp til ny vurdering. Så søk! Lykke til. PS kan forandre topicen din da jeg tror den provoserer litt Her er link til en side der du kan sammenligne 2,0 og 2,8. du kan også se her at begge disse motorene i 97 mod er en M52 slik at dynamo servopumpe etc er likt. http://bmwfans.info/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ja, søk litt først, men det jeg veit du trenger, bremser, fjører, dempere, motorfester (mener at man må bytte det også) hjerne, bensinmumpe, dyser, (vist du ikke får med det på den "nye" motoren) luftmassemåler/mengde jeg mener du kan bruke bremser til en 2,3 liter, mener dem er like! bremsekraftforsterker (veldig veldig usikker, men trur det går med 2 literen) så dette kommer på mye mere enn 10k menne ta bilder, følger med her:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seigemann Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ja, søk litt først, men det jeg veit du trenger, bremser, fjører, dempere, motorfester (mener at man må bytte det også) hjerne, bensinmumpe, dyser, (vist du ikke får med det på den "nye" motoren) luftmassemåler/mengde jeg mener du kan bruke bremser til en 2,3 liter, mener dem er like! bremsekraftforsterker (veldig veldig usikker, men trur det går med 2 literen) så dette kommer på mye mere enn 10k menne ta bilder, følger med her:D Dette er feil. Bremsene er lik på 520i og 528i, sammen med fjærer og dempere, så her trenger du ikke å gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsleepalot Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2011 Takker for hjelp men så lenge dette ser ut til å bli så dyrt er det en mulighet for at jeg heller skal kjøpe en 528 e39.(liker e39 karosseriet) kjøpte noen m5 replica såklart felger og gleder meg til sommern kommer så jeg får slengt de på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 jenssen : Tror nok dyser følger med på 95% av motorer som blir solgt.. Bensinpumpe fra 520i vil jeg tro skal fungere finfint, er mye de samme pumpene som står på bilene.. Hjerne og LMM bør jo også følge med mener jeg.. 11 for ett "M5" kit var ikke en god pris! Sjekk pris på koed for fram og bakfanger, så ser du.. M5 ble ikke levert med sideskjørt, de største forskjellene var front, ræv, list på bagasjeluka og andre nyrer.. Andre innerskjermer bak osv. også, men det er nok ikke noe du er interessert i å bytte ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 12, 2011 Share Skrevet Februar 12, 2011 Takker for hjelp men så lenge dette ser ut til å bli så dyrt er det en mulighet for at jeg heller skal kjøpe en 528 e39.(liker e39 karosseriet) kjøpte noen m5 replica såklart felger og gleder meg til sommern kommer så jeg får slengt de på. Det synes jeg høres lurt ut. Holder selv på med et nullhastprosjekt som du kaller det. Men det blir ikke så billig bil nei. Er også en del jobb da, men det er jo litt av vitsen for meg da.Trenger også en plass for å holde på og en blir jo uten bil en god stund da. Regner en kostnad på ekstra bil blir blir det dyrt Det er sikker moro å betale for den bilen en vil ha og heller bruke litt penger på styling ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsleepalot Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 ja men som jeg sa tidligere til en annen over pm var hele tanken å lære og forstå bmw. så det er ikke 100% at prosjektet er dødt. men selv om det høres morsommere ut og oppgradere en 528 til en drifting og racing maskin vi får se skal huske og oppdatere(hvis jeg husker det ) uansett om det blir 528 bil bare eller om eventuelle feil etter oppgraderinger. selv om jeg har god tro på at 520 kan bli en formidabel racing maskin også driftinga er bra nok til å svi bort noen tusenlapper i dekk haha. ser mye etter ren aksellarasjonskraft, hadde sansen for amerikanere lenge før bmw men kjønte fort at bmwer er europeeiske chevrolet nærmest og har begynt å like dem nesten for mye. blanding av fart og nymotens veigrep,aerodynamikk og elektriske systemer gjør bilkøringen til en drøm bak rattet til disse bilene(BMW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) og skal få opp et ordentlig bilde av bilen har riper på linsen til mob kamera t.o.m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrsleepalot Skrevet Februar 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2011 også absolutt vil jeg ha noen skikkelige skinnseter til bilen. har du sett eller hørt om billige hadde du vært til stor hjelp om du sa ifra ikke viktigste med utseende.men komfortmessig gode seter ses etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 14, 2011 Share Skrevet Februar 14, 2011 Tror han har seter sort skinn sport 8000 side 8 viewtopic.php?f=14&t=143759&hilit=interi%C3%B8r+e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå