Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å løsne frosne viskere på ruta igår, så da jeg skrudde på viskerne så satt de fast i ruta og før jeg rakk å sprette ut og løsne dem, så pekte det viskere i alle retninger, så nå er dem så og si ganske klikk.

Da jeg skulle på jobb idag tidlig så virka ikke viskerne i det hele tatt, helt dødt. Noen som har vært borti dette?

Skrevet

Høres ut som splinsa på overføringene dine. Motor går vell enda? Ganske enkelt og finne ut hva som er gærnt. Om armene står stille mens motor går, er det nok splinsa dine som er fucka. Kan og vere staga dine som har hoppa av.

Skrevet
Høres ut som splinsa på overføringene dine. Motor går vell enda? Ganske enkelt og finne ut hva som er gærnt. Om armene står stille mens motor går, er det nok splinsa dine som er fucka. Kan og vere staga dine som har hoppa av.

Det skjer ingenting da jeg drar i spaken dessverre, så får ikke hørt om motoren går eller ikke. Men da det skjedde så pekte viskerne rett opp og hadde startposisjon rett opp, omvendt på en måte!

Skrevet

Går motoren din i det hele tatt? Kan jo vere den er brent om den har stått på og fått motstand av snø på viskerne eller slik. skal vell stå på lokket til boksen hvilken sirking det er.

Skrevet
Går motoren din i det hele tatt? Kan jo vere den er brent om den har stått på og fått motstand av snø på viskerne eller slik. skal vell stå på lokket til boksen hvilken sirking det er.

Det er helt dødt, ikke en eneste lyd. Ja, den kan være det, men den stod ikke lenge før den rev seg løs selv, og da pekte viskerne i litt hver sin retning!

Sto ikke på boksen, bare nr og jeg mener det er nr 13 som er til viskerne...?

Skrevet

Kan godt tenkes. har ikke ih odet hvilken sikring det er. Start i en ende og sjekk;P Gjør ikke noe illegalt om du drar de ut en etter en. Kansnje noen andre vet hvilket nr den er på også. Mener på jeg har en motor liggende en plass om ikke den har gått i søpla.

Skal sjekke. Om du trenger den,så si ifra. :) Skal ikke love noe da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...