Halbakken Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Glemte å løsne frosne viskere på ruta igår, så da jeg skrudde på viskerne så satt de fast i ruta og før jeg rakk å sprette ut og løsne dem, så pekte det viskere i alle retninger, så nå er dem så og si ganske klikk. Da jeg skulle på jobb idag tidlig så virka ikke viskerne i det hele tatt, helt dødt. Noen som har vært borti dette?
325ti Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Høres ut som splinsa på overføringene dine. Motor går vell enda? Ganske enkelt og finne ut hva som er gærnt. Om armene står stille mens motor går, er det nok splinsa dine som er fucka. Kan og vere staga dine som har hoppa av.
2000Touring Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Kan være motoren som har tatt kvelden også, men sjekk alt annet først.
Halbakken Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Høres ut som splinsa på overføringene dine. Motor går vell enda? Ganske enkelt og finne ut hva som er gærnt. Om armene står stille mens motor går, er det nok splinsa dine som er fucka. Kan og vere staga dine som har hoppa av. Det skjer ingenting da jeg drar i spaken dessverre, så får ikke hørt om motoren går eller ikke. Men da det skjedde så pekte viskerne rett opp og hadde startposisjon rett opp, omvendt på en måte!
Halbakken Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Kan være motoren som har tatt kvelden også, men sjekk alt annet først. Det håper jeg for all del at det ikke er, den er svin dyr!
Halbakken Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Kikka kjapt over det nå, men fant ingen som var gåen. Hvilken sikring er til viskerne?
325ti Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Går motoren din i det hele tatt? Kan jo vere den er brent om den har stått på og fått motstand av snø på viskerne eller slik. skal vell stå på lokket til boksen hvilken sirking det er.
Halbakken Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Går motoren din i det hele tatt? Kan jo vere den er brent om den har stått på og fått motstand av snø på viskerne eller slik. skal vell stå på lokket til boksen hvilken sirking det er. Det er helt dødt, ikke en eneste lyd. Ja, den kan være det, men den stod ikke lenge før den rev seg løs selv, og da pekte viskerne i litt hver sin retning! Sto ikke på boksen, bare nr og jeg mener det er nr 13 som er til viskerne...?
325ti Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Kan godt tenkes. har ikke ih odet hvilken sikring det er. Start i en ende og sjekk;P Gjør ikke noe illegalt om du drar de ut en etter en. Kansnje noen andre vet hvilket nr den er på også. Mener på jeg har en motor liggende en plass om ikke den har gått i søpla. Skal sjekke. Om du trenger den,så si ifra. Skal ikke love noe da...
Halbakken Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Må nok gjøre det på den harde måten og sjekke alle ja Ja, sjekk om du har en motor da
325ti Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Blir på verkstedet hele helga så jeg kan se om jeg finner den=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå