Gå til innhold

goe e34 min;)

MGN90
 Share

Anbefalte innlegg

e34'n min som skal gjøres litt pener håpe æ=)

er en 525i 24v som har fåd noen fine planer

senk 40/40

18 eller 19 " sommer felga

mulig M5 fangera

usikker om angeleyes eller om jeg bare skal gå for øyelokk

noen fine sideskjørt

bakrute senker

vinge

kom gjerne med noen tips hva derre syns kan bli fint osv

8da5yb0lfgu05rxo6pnr.jpg

50qf61qr0zsxx8mmg4ia.jpg

ct4k2e73qqdf7os3pwec.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fram fangeren er lakkert helt ned, men er litt usikker på om jeg skal lakker listene hele veien rundt eller la det vær en brytning?

pga er styggt vist jeg bare lakkere listene på fangerne.

mulig jeg senke 50 eller 60 fram å 40 bak. da blir det bra tenke jeg;)

sorte DE lyktene var ikke så domt forslag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Pen bil du har der. Jeg har villa droppa å lakkert listene. Penere med et skille syns jeg ;) Øyelokk gjør seg på E34, samt Sorte DE lykter fram. Men du finner vel ut hvordan du vil ha bilen din etter hvert. Her på forumet, så er det mange som ikke liker øyelokk..Angel eyes etc, men ikke bry deg om dem. VELDIG mange "gubber" her :) Lykke til videre med en flott vogn. Har selv hatt 4 E34'er, så vet hvor gode de er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe;) liker og hør meningene til folk så dem kan kom med forslag;) for mange som kan kom med gode forslag;)

men sorte DE lykter med øyelokk kan også være fint;) koster ikke så mye å kjøp seg øyelokk for å prøv heler så;)

skal hel lakker den da, er for mye skavanker i den fra forige eier som ikke har bryd seg om den. så jeg skal ordne den opp;)

fikk den billig;) 20tusen+ my deler som ekstra fram og bak fanger, 4 m5 dører komplett med el ruter, m5 speil med el, + my ana rott+ at den har en chipp;) så den går faktisk ganske greit=)

har alltid likt e30 og e34, men liker e34 best pga den e breier å den sjer egentli mer sint ut på en måte;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...