die4e| Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Selger disse i ønsket farge (profft lakket) med elastisk lakk som ikke sprekker ved tilpassing. Dobbeltsidig teip er satt på undersiden så ingen drilling i bagasjelokket er nødvendig. Brand new Send meg ei pm med adresse + lakkfargekode og om du skal ha til coupe eller sedan 850kr inkl frakt og lakkering! Koster 1.033,85kr på Gs Ulakkert og uten frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 bestiller vel ikke fra ebay til 350,-kr vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 bestiller vel ikke fra ebay til 350,-kr vel? Hva har det med saken å gjøre? Hva tror du det koster for "mannen i gata" for en slik, for så å få den lakkert på lakkverksted? Syns dette var et godt tilbud jeg. Hadde jeg ikke hatt slik fra før, så hadde jeg glatt betalt den summen for en slik ferdig lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Februar 11, 2011 Share Skrevet Februar 11, 2011 Ikke for å ødelegge salgstråden men føler jeg må svare på innlegget over. Ville bare høre om det er fra ebay for der koster de 350,- ferdig lakkert å levert. Men lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå